Spring naar bijdragen

Hier gaan we weer


LadyN

Aanbevolen berichten

Onndanks mijn eerdere pogingen te stoppen met drinken is het me nog steeds niet gelukt het zelfstandig te doen.

Ik baal ongelofelijk van mezelf en snap gewoon niet dat ik het mezelf steeds zo moeilijk maak...

Ik heb al zoveel stukgemaakt en blijf steeds maar weer naar de fles grijpen als ik verdrietig of boos ben, wat ik de laatste tijd wel erg vaak ben.

Dit weekend eerst maar door zien te komen en aankomende week maar met de billen bloot bij de huisarts, want dit gaat zo niet langer.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat we het gevoel hier allemaal wel kennen. Maar aan schuldgevoel zelfverwijt heb je niks. Beter is het het om liefdevol en eerlijk naar jezelf te kijken.

Stoppen met alcohol is helemaal niet makkelijk. Dat lukt bijna niemand in een keer. Steun zoeken helpt, en dit forum is erg goed. Naar de huisarts gaan maandag is een prima idee.

Zet m op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dame N , meer dan welkom.

 

 

 

Het wordt tijd dat ik meer goede keuzes ga maken, want voor een slimme meid doe ik echt wel veel domme dingen...

 

Wat grappig dat je dit schrijft. Dit heb ik ook váák over mijzelf gezegd/gedacht.

Nu heb je wel iets slims, iets moois gedaan; je hebt gekozen het 'anders' te doen. Een grote uitdaging.

Gelukkig hoef je het niet alleen te doen. Het forum sterft van de slimme meiden (en vlak de mannen óók niet uit). Samen staan we sterker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo LadyN. 

 

Heb je veel problemen en tegenslagen gehad afgelopen periode?  Waren er veel aanleidingen om verdrietig en boos te zijn? 

Vervelend van de terugval en inderdaad goed dat je terug bent! 

 

Er lopen veel slimme mensen op deze aardbol rond, alleen de verslaving maakt ze aanzienlijk dommer, heeft niets met iq te maken...... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...