jowan Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 Ik meld me schoon en droog af voor de dagpact. Vanavond een NA bijeenkomst bezocht waar iemand zij overlevings- en levensverhaal deed. Weer indrukwekkend veel herkenning en heel veel openheid en eerlijkheid. Kan ik mee verder. Heb de draad van vandaag bijgelezen. Ik heb het er hier niet over, maar ook ik ben de vader van een kind welk heel veel schade heeft opgelopen door mijn gezuip en verslavingsgedrag: liegen, bedriegen en manipuleren. Bovendien was ik emotioneel niet beschikbaar omdat ik een andere "koning" dacht te moeten bedienen: C2H5OH. Daar heb ik spijt van in elke vezel van mijn lijf. Maar ik kan niets doen omdat de deur dichtgegooid is, met zo'n klap dat ik vrees voor het ergste. Net nu er een vader mens uit de puinhopen komt die misschien de moeite van het beleven waard is. Maar dan ben ik misschien weer een egoïst als ik dat zo zeg... Mij rest niets dan geloof, hoop en liefde. En bidden. Oprecht bidden. Welterusten en wellicht tot morgen. Kate en mark reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 pfff heftig hier. ja de kinderen, toen ze jong waren hadden ze he niet zo door. na de scheiding gingen ze het opmerken en ze hebben het nodige met mij meegemaakt. toch blijven ze altijd loyaal en laten ze zien dat ze van me houden, ongelofelijk, maar ondertussen hebben ze wel wat meegekregen wat niet had gemoeten, zeker de jongste heeft daar veel last van. ik heb ze nog niet verteld dat ik hier mee bezig ben, bang om ze teleur te stellen denk ik. meld me droog af na dag 14 alweer,leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 Meld me droog af. Slaap zacht allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Ga ook kijken of de slaap mij kan vinden. Was een lange drukke dag, zal nog wel draaien worden Meld me droog af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Ja mensen.. Als je je bloot geeft.. Zo sta ik sowieso in het leven Ik kan met zekerheid stellen Dat mijn kinderen geen schade hebben ondervonden Eigenlijk zoop ik niet zoveel en was enorm sociaal bewogen En altijd positief Daarna kwam een tijd dat ik ging kluizelen Maar wel een enorm strikt ritme aanhield, ook nadat ik mijn baan verloor En nu Ik ben nog steeds/weer blij met alles wat ik heb Vanavond toch naar de blues-sessie geweest Die ik me eigenlijk had ontzegd,vanwege... Echter het ging goed Kwestie van mindset Enorm genoten van lief en de rest van de band Zo kan het ook Dit ook even gezegd hebende Ik leef! En neem mijn verantwoordelijkheid (weer) Dank. Goede nacht en tot morgen wellicht erik en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Ik meld me schoon en droog af voor de dagpact. Vanavond een NA bijeenkomst bezocht waar iemand zij overlevings- en levensverhaal deed. Weer indrukwekkend veel herkenning en heel veel openheid en eerlijkheid. Kan ik mee verder. Heb de draad van vandaag bijgelezen. Ik heb het er hier niet over, maar ook ik ben de vader van een kind welk heel veel schade heeft opgelopen door mijn gezuip en verslavingsgedrag: liegen, bedriegen en manipuleren. Bovendien was ik emotioneel niet beschikbaar omdat ik een andere "koning" dacht te moeten bedienen: C2H5OH. Daar heb ik spijt van in elke vezel van mijn lijf. Maar ik kan niets doen omdat de deur dichtgegooid is, met zo'n klap dat ik vrees voor het ergste. Net nu er een vader mens uit de puinhopen komt die misschien de moeite van het beleven waard is. Maar dan ben ik misschien weer een egoïst als ik dat zo zeg... Mij rest niets dan geloof, hoop en liefde. En bidden. Oprecht bidden. Welterusten en wellicht tot morgen. Zing,vecht, huil,bid, lach,werk en bewonder Dank jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden