Spring naar bijdragen

Vrijdag 4 december 2015

Gast Vlok

Aanbevolen berichten

Ik meld me schoon en droog af voor de dagpact.

Vanavond een NA bijeenkomst bezocht waar iemand zij overlevings- en levensverhaal deed. Weer indrukwekkend veel herkenning en heel veel openheid en eerlijkheid. Kan ik mee verder.

Heb de draad van vandaag bijgelezen. Ik heb het er hier niet over, maar ook ik ben de vader van een kind welk heel veel schade heeft opgelopen door mijn gezuip en verslavingsgedrag: liegen, bedriegen en manipuleren.

Bovendien was ik emotioneel niet beschikbaar omdat ik een andere "koning" dacht te moeten bedienen: C2H5OH.

Daar heb ik spijt van in elke vezel van mijn lijf. Maar ik kan niets doen omdat de deur dichtgegooid is, met zo'n klap dat ik vrees voor het ergste.

Net nu er een vader mens uit de puinhopen komt die misschien de moeite van het beleven waard is. Maar dan ben ik misschien weer een egoïst als ik dat zo zeg...

Mij rest niets dan geloof, hoop en liefde. En bidden. Oprecht bidden.

Welterusten en wellicht tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pfff heftig hier. ja de kinderen, toen ze jong waren hadden ze he niet zo door. na de scheiding gingen ze het opmerken

en ze hebben het nodige met mij meegemaakt.

toch blijven ze altijd loyaal en laten ze zien dat ze van me houden, ongelofelijk, maar ondertussen hebben ze wel wat meegekregen wat niet had gemoeten,

zeker de jongste heeft daar veel last van. ik heb ze nog niet verteld dat ik hier mee bezig ben, bang om ze teleur te stellen denk ik.

meld me droog af na dag 14 alweer,leila

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja mensen..

Als je je bloot geeft..

Zo sta ik sowieso in het leven

Ik kan met zekerheid stellen

Dat mijn kinderen geen schade hebben ondervonden

Eigenlijk zoop ik niet zoveel

en was enorm sociaal bewogen

En altijd positief

Daarna kwam een tijd dat ik ging kluizelen

Maar wel een enorm strikt ritme aanhield,

ook nadat ik mijn baan verloor

En nu

Ik ben nog steeds/weer blij met alles wat ik heb

Vanavond toch naar de blues-sessie geweest

Die ik me eigenlijk had ontzegd,vanwege...

Echter het ging goed

Kwestie van mindset

Enorm genoten van lief

en de rest van de band

Zo kan het ook

Dit ook even gezegd hebende

Ik leef!

En neem mijn verantwoordelijkheid (weer)

Dank.

Goede nacht en

tot morgen wellicht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me schoon en droog af voor de dagpact.

Vanavond een NA bijeenkomst bezocht waar iemand zij overlevings- en levensverhaal deed. Weer indrukwekkend veel herkenning en heel veel openheid en eerlijkheid. Kan ik mee verder.

Heb de draad van vandaag bijgelezen. Ik heb het er hier niet over, maar ook ik ben de vader van een kind welk heel veel schade heeft opgelopen door mijn gezuip en verslavingsgedrag: liegen, bedriegen en manipuleren.

Bovendien was ik emotioneel niet beschikbaar omdat ik een andere "koning" dacht te moeten bedienen: C2H5OH.

Daar heb ik spijt van in elke vezel van mijn lijf. Maar ik kan niets doen omdat de deur dichtgegooid is, met zo'n klap dat ik vrees voor het ergste.

Net nu er een vader mens uit de puinhopen komt die misschien de moeite van het beleven waard is. Maar dan ben ik misschien weer een egoïst als ik dat zo zeg...

Mij rest niets dan geloof, hoop en liefde. En bidden. Oprecht bidden.

Welterusten en wellicht tot morgen.

Zing,vecht, huil,bid, lach,werk en bewonder 

Dank jowan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...