EmmaPeel Geplaatst 28 november 2015 Rapport Share Geplaatst 28 november 2015 Hallo, Ik ben EmmaPeel, en heb mezelf over de streep getrokken op een forum te gaan. Daar ben ik trots op. Ook trots op mijn niet alcohol en wiet gebruik. Ben erg benieuwd wat en hoe dit werkt. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 november 2015 Rapport Share Geplaatst 28 november 2015 (bewerkt) Welkom hier! Ik hoop dat je gebruik blijft maken van dit forum: het is erg waardevol. Zelf ben ik er een week, na 4 a 5 jaar geleden actief te zijn geweest hier. Hoe heette die serie ook al weer waar emma peel een rol speelde? Ik weet niet hoelang je nu gestopt bent... hoe gaat dat je af? Ik wens je iig alle succes en sterkte en tot ziens hier! 28 november 2015 bewerkt door smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 november 2015 Rapport Share Geplaatst 28 november 2015 Hoe heette die serie ook al weer waar emma peel een rol speelde? Volgens mij "de Wrekers".. smart en Cootje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 november 2015 Rapport Share Geplaatst 28 november 2015 Ach, en natuurlijk hartelijk welkom hier, EmmaPeel. Ik kwam destijds op dit forum terecht toen ik zo'n negen maanden droog stond, na opname in een verslavingskliniek. Uiteindelijk ben ik tijdens mijn "forumtijd" teruggevallen na anderhalf jaar droogstaan. Een tijdje doorgemodderd, een tijdelijke ban opgelopen door mijn "dronkemansgezever" alhier, door een (persoonlijk) diep dal gegaan, weer hulp gezocht EN gevonden. Ik vond mijn richtlijnen om nuchter en clean te leven in het twaalf-stappen-programma.(oorspronkelijk van AA) Dit programma is nog steeds mijn leidraad om nuchter en clean te kunnen blijven. Ook blijf ik maar terugkeren op dit forum. Want ook al gaat alles zonder drank nóg zo goed, de verhalen en processen waar andere verslaafden doorheen gaan wanneer ze eenmaal hebben besloten om (in dit geval) drank te laten staan zorgen bij mij voor herkenning en vergelijkingsmateriaal. Ik moet het helemaal zélf doen, maar helemaal alléén kan ik het niet. EmmaPeel en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 28 november 2015 Rapport Share Geplaatst 28 november 2015 Ff snel in de pauze van een potje klaverjas: welkom hier. Zit nu anderhalve maand op dit forum en heb er enorm veel aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cootje Geplaatst 28 november 2015 Rapport Share Geplaatst 28 november 2015 Welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2015 Rapport Share Geplaatst 28 november 2015 welkom mrs. Peel een groot voorbeeld ooit voor me als je net zoveel in je mars hebt gaat het hier een mooie uitdaging voor je worden adb te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 28 november 2015 Rapport Share Geplaatst 28 november 2015 hoi emmapeel ik ben hier ook net een week, wel eens eerder geweest, maar toen ging het niet. hoe is het met je? leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Dit was je vorige draadje Emma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EmmaPeel Geplaatst 5 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Beste mensen, Nadat ik mij door aanmelden met wachtwoorden enzo heen zwoegde zie ik nu jullie berichten. Dat doet me goed. Met terugwerkende kracht Ik ben nu 1 week droog. Daarvoor 3 dagen gedronken. Twee weken droog. 9 dagen gedronken en wiet. 6 weken droog een jaar gedronken en wiet een half jaar droog 5 jaar gedronken en wiet Steeds met wisselende hulp Deze week ervaar ik hoofdpijnen en nachtmerries. Die gaan... Dat weet ik Ik merk dat ik het 'lief' vind dat jullie reageren. Dat doet me goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EmmaPeel Geplaatst 5 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 welkom mrs. Peel een groot voorbeeld ooit voor me als je net zoveel in je mars hebt gaat het hier een mooie uitdaging voor je worden adb te worden. Dank, wat leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EmmaPeel Geplaatst 5 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Dit was je vorige draadje Emma. wat bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EmmaPeel Geplaatst 5 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Hoi EmmaPeel, welkom hier Ik begrijp dat je een probleem had met drinken en blowen? Hoe lang ben je er nu vanaf en hoe heb je dat gedaan? Voor mij was het alcohol en met de internetbehandeling (van Tactus) en het forum kon ik na lang rommelen de drank wél laten staan. Ik ben hier iedere dag wel even te vinden, het forum helpt mee om me scherp te houden. Dat is nodig denk ik. Na dit bericht stuur ik je een pb, een persoonlijk bericht, met daarin wat algemene informatie over het forum. Misschien heb je er wat aan. Als je aangemeld bent, zie je het envelopje rechts bovenin je scherm rood kleuren, ten teken van het ontvangen van zo'n bericht. Veel succes en ik hoop je regelmatig te lezen. Dank mijn gerrit, ook voor je privé bericht. Ik geloof dat ik het nu een beetje begin te snappen hoe het hier werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EmmaPeel Geplaatst 5 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Dit was je vorige draadje Emma. Wat bedoel je met draadje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EmmaPeel Geplaatst 5 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Emma, hoe is het met je? Ja wel goed. Sta droog, geen wiet, alleen nu nog de sigaretten. Daar wil ik ook vanaf. Morgen is de stop met roken dag... Hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Ik bedoelde " onderwerp", jouw voorstelrondje zeg maar. Lijkt het je niet teveel om ook het roken aan te pakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Wow, moet ik persoonlijk niet aan denken, stoppen met roken en drinken tegelijk. Fijn dat je er weer bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Emma, wij zijn verslaafd. Het is alles of niks. Uit of voluit. Stoppen met roken is heel dapper. Maar het lijkt mij wel eng nu. Omdat ik al heel vaak heb gehoord van mensen dat ze uitgleden op alcohol doordat ze het stoppen met roken belangrijker vonden dan gestopt blijven met alcohol. Misschien hebben ze gelijk. Ikzelf vind gestopt zijn met alcohol belangrijker dan gestopt zijn met roken, ook al zou er wellicht geen verschil moeten zijn. Je hoeft niets met deze posting. Ik ben allang blij dat je weer schrijft. Sterkte met de nachtmerries. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 ik ervaar dat het stoppen met roken moeilijker was dan stoppen met drinken nu. maar dat geld alleen voor mij persoonlijk natuurlijk. ik denk ook, doe het jezelf niet aan, 2 verslavingen, wiet en alcohol lijkt mij meer dan genoeg om te bestrijden. en trots zijn op je eerste week, he! leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EmmaPeel Geplaatst 6 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 hoi emmapeel ik ben hier ook net een week, wel eens eerder geweest, maar toen ging het niet. hoe is het met je? leila Leila het gaat wel goed met me. Hoe ga jij? Slaap heel lang en wordt dan krakkemikkig wakker. Wel trots. En in vertrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Trots en in vertrouwen? Super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EmmaPeel Geplaatst 6 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Ik heb ook sigaretten gekocht net. En zit (lekker) te roken. Ambitieus als ik ben. Nog maar even wachten met OOK stoppen met roken. Keep u posted. Nu wandelen aan t strand. Mooie dag voor jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EmmaPeel Geplaatst 6 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Trots en in vertrouwen? Super! Vertrouwen dat ik het kan. Leven onder invloed van alleen mezelf. Eerder had ik dat niet. Vertrouwen dat ik het kon. Het niet drinken/blowen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EmmaPeel Geplaatst 6 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Ik heb ook sigaretten gekocht net. En zit (lekker) te roken. Ambitieus als ik ben. Nog maar even wachten met OOK stoppen met roken. Keep u posted. Nu wandelen aan t strand. Mooie dag voor jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Klinkt GOED!!! :musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden