Spring naar bijdragen

Donderdag, 12 november 2015

jowan

Aanbevolen berichten

Ach Sugartje wat is het toch allemaal moeilijk kerel. Ik hoop zo dat er eens wat verbetering komt bij je. dit is toch geen leven zo? :heart:  :heart:  :heart:

Ja hoor Wijfie ik ken het. Mijn man gaf een paar jaar geleden aan dat hij dacht dat ie dood ging zo ziek was hij. Ik stad en land afgebeld omdat het weekend was en eindelijk iemand te pakken had gekregen. Toen die arts er was zei meneer doodleuk dat er helemaal niets aan de hand was. Dat het aan mij lag en hij me nog zo gewaarschuwd had niet te bellen. @##$%#@!@ :(

Jouw man wil eigenlijk niet dat je nog weg gaat en constant bij hem blijft zodat hij alle aandacht van je kan krijgen, en dat, als er inderdaad iets is, jij er voor hem bent, en hij niet alleen is. Vervelend hoor zo. :lips:  :heart:

Zo ik ga vanavond niet bowlen. Heb net afgebeld omdat ik al zo'n dag of 4 flinke last van m'n rug heb. Had gehoopt dat het vandaag wat minder zou worden omdat ik begonnen ben met paracetamol te slikken, maar het gaat niet lukken. Jammer maar het is niet anders. Hoop wel dat het het weekend minder is want ik ga Jan helpen met 3 kamers te witten. Dan moet het over zijn want ik wil graag wat terug doen voor hem. :)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms heb je even genoeg aan jezelf Suiker en dat is heel goed dat je dan voor jezelf kiest. Blij te lezen dat het punt over lijkt dat je therapie nodig hebt maar dat dit niet ging omdat je de deur niet uit durfde. Fijn dat ze bij je thuis komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe ik ook vaak Spud iets opvatten alsof het met mij te maken heeft terwijl hoe dingen zijn doorgaans heel weinig tot niks met mijn persoon van doen hebben. Heeft niks te maken met wat jij doet. Er zijn minder verhalen op de dagdraad maar waarom dat is. Wie weet zijn er ook even minder dingen of staat het meer bij wie is wie.... Denk dat je het zeker niet persoonlijk moet zien.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het in ieder geval soms lastig kiezen waar ik zal posten: dagdraad of eigen draad. En ik fantaseer dan ook nog over aparte onderwerp draadjes, bijvoorbeeld een draadje 'dromen over drinken'. En dan zie ik me vervolgens driedubbel crossposten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon doen wat goed voor je is Meya.

En Spud ik zie het ook zo als Erik. Meestal heeft het niks met jezelf te maken.

Ik heb een stuk eigen dunk los gelaten. Leeft toch gemakkelijker.

En meestal val ik hier ook zomaar binnen.

Probeer natuurlijk zoveel mogelijk van jullie mee te krijgen.

Maar als ik t druk heb beperk ik me tot de dagdraad en daardoor mis ik geloof ik veel.

Het is niet anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een droge dag maar ook een beetje vreemd? Ik had een meeting op 1 van de grachtenpanden, grote ramen, mooi uitzicht over de gracht, lekker zonnetje. Om kwart over twaalf keek ik op en zag een man buiten op het terras net aan een pint bier beginnen....Je raadt het al: hoofd sloeg even op hol en davht: oh, wat zou dat lekker zijn...Valse, romantische ideen gingen even door mijn hoofd hoe leuk het wel niet was toen ik nog studeerde en dagenlang zoop en ergens rondhing..

moest echt even werken, de hersenen scherp stellen en mezelf eraan herinneren waarom ik niet meer drink...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me schoon en droog af voor de dagpact, een succesvolle dag. Want: droog.

Ik begin een beetje bij te komen van de reis. Zo'n busreis van dertien uur is best pittig voor een ouwe man en dan in de dagen daar probeer ik veel te veel te proppen.

Ik kan nog een hoop leren.

Welterusten en wellicht tot morgen.

ps, meen ik dat maar of is het echt stiller op de dagdraad? Zijn er mensen kopschuw weggegaan, te pittige onderwerpen? Of zit er gewoon zo'n golfbeweging in die je wel meer ziet in dynamische omgevingen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp echt niets van je posting Agnieta,

2e zin bijv; daar kan ik op drinken maar de alcohol heeft geen effect.

Je kunt op Naltrexon drinken, maar wil je dat ook?
Dan is Refusal toch beter juist, of mis ik iets?

En de verwijzing naar zoon snap ik ook niet, die wordt nu door pleegouders

opgevoed en zijn verleden verandert niet meer.

Misschien lees ik het niet zoals jij het bedoelt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedoel zeker niets als kritiek op hoe

het nu gaat met zoonlief meis, maar zie er

geen enkel verband mee of reden voor om

dat drinken in stand te houden.

De craving stopt nl pas als jij ook stopt.

En dat zou met Refusal gegarandeerd zijn

als je die ook slikt. Dan maar via de verslavingsarts

en niet via de huisarts. De HA van anderen schrijven die

ook vaak niet voor omdat ze er niet genoeg bekend mee zijn.

Maar waar ik me dus over verbaas is dat je hebt aanvaard dat je nog

drinkt en gevaar loopt op excessen. Stoppen is zoveel meer rust in

lijf en geest en uiteindelijk ook zoveel fijner.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...