Toyoung Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Godnodeju, Ze is weer terug van weg geweest. Ik heb me hier denk ik 6 maanden geleden aangemeld, eventjes op gereageerd maar toen niet meer. Ik heb een lange ellendige periode achter de rug en was 4 maanden clean ofja eigenlijk gewoon dry. Toen heb ik een relapse gehad en besloten om in behandeling te gaan voor mijn alcohol/drugs verslaving. BLIJKT dat ik ook een S.L.A.A. heb en last van eetstoornis. Gefeliciteerd mevrouw u heeft een verslavende persoonlijkheid. Na twee maanden in Zuid Afrika gezeten te hebben, voel ik me nu een stuk serener. Ik heb het nog dagelijks moeilijk maar hoop hier lotgenoten tegen te komen. Lots of love en serenity. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Welkom terug Toyoung Heel veel succes en schrijf vooral lekker van je af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Welkom, wie schrijft die blijft! Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Met vallen en opstaan leren we onszelf steeds beter kennen en kunnen we ons daarmee steeds beter laten kennen. Ook van mij van harte welkom op dit superforum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Welkom terug Toyoung Laat je niet te veel in 'hokjes' stoppen, anders ga je er nog in geloven ook en te veel als 'excuus' gebruiken om weer een uitglijder te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 too young to die from alcoholism but old enough to grow up sober♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Ook van mij een warm welkom! Ik kijk er naar uit meer van je te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden