lady jane Geplaatst 31 oktober 2015 Rapport Geplaatst 31 oktober 2015 een grandioze dag gehad slaapwel erik reageerde hierop 1
Kate Geplaatst 31 oktober 2015 Rapport Geplaatst 31 oktober 2015 Jopie, mooi. Ik zou bijna tegen je zeggen: hou vol! Maar dat voelt een beetje gek tegen jou. Als de tijd daar is is de tijd daar en anders is het ook weer een ervaring. Doe het lekker toch: hou je haaks! jowan, ik lees je verhaal morgen, als ik weer uitgerust ben. Dan kan ik het de aandacht geven die het verdient. Spud, lief dat je voor dat hondje zorgt. welterusten allemaal
erik Geplaatst 31 oktober 2015 Rapport Geplaatst 31 oktober 2015 (bewerkt) Ik schreef eerder dat ik benieuwd ben naar de persoon achter de gebruikersnaam jowan. Door een persoonlijk verhaal als vandaag leer ik die persoon wat kennen. Dank je. 31 oktober 2015 bewerkt door erik
jowan Geplaatst 31 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst 31 oktober 2015 Ik meld me schoon en droog af voor de dagpact. Vandaag een grote foto-opdracht gehad, tot nu toe mee bezig geweest, niet klaar maar ga nu te rust. Welterusten en wellicht tot morgen.
Mai Geplaatst 1 november 2015 Rapport Geplaatst 1 november 2015 (bewerkt) Mooi Joop Ook herkenning Lekker verdwalen en slapen 1 november 2015 bewerkt door Mai
Mai Geplaatst 1 november 2015 Rapport Geplaatst 1 november 2015 jowan, ik lees je met een soort van bewondering Ik was benieuwd naar je leeftijd Dus ik heb je profiel bekeken Wat ik normaal gesproken nooit doe Ik ben 47 En ik weet hoe het zit Dank.
Mai Geplaatst 1 november 2015 Rapport Geplaatst 1 november 2015 (bewerkt) Ik sta nog steeds in dubio Ik ben me bewust van mijn afhankelijkheid Vooral het fysiek En ook hoe het zonder is En dat het goed was De eeuwige twijfelaar Met een heldere kop Ach.. What's the use Bruce? 1 november 2015 bewerkt door Mai
Mai Geplaatst 1 november 2015 Rapport Geplaatst 1 november 2015 Ik geloof gewoon nix Soms wou ik dat wel Lekker makkelijk weet ik uit ervaring Lekker knokken En laten zijn ....
Mai Geplaatst 1 november 2015 Rapport Geplaatst 1 november 2015 Ik geloof dat ik iets probeer te zeggen dat niet te zeggen valt Nachtbraker lady jane reageerde hierop 1
Mai Geplaatst 1 november 2015 Rapport Geplaatst 1 november 2015 (bewerkt) Ik ga iets doen, wat niet mag.... * Omdat muziek en houding en mimiek meer zeggen dan woorden En de moderators kennen me.. Fijne nacht allen! 1 november 2015 bewerkt door moderator erik reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden