Spring naar bijdragen

Vrijdag, 16 oktober 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Weten jullie, voelt voor mij best onwerkelijk aan dat Kabouter er nu echt niet meer is.

Heb vandaag haar draad nog eens teruggelezen omdat ik gisteren niet zo goed begreep waarom het ineens zo slecht ging.

Begreep wel dat het slecht ging.

 

En ik ben er eigenlijk geen steek verder meegekomen.

Behalve dan dat het regelmatig uitzichtloos leek en ze toch steeds weer wonderbaarlijk opstond en verder ging.

Wel met de nodige kneuzingen, beschadigingen en weerstanden maar als je dacht, dat is een aflopende zaak.

Dan werd het inderdaad heel spannend maar toch werd het dan een oplopende zaak. Althans zo leek het dan weer.

 

Dat dat nu dus werkelijk over is, dat ze dus echt niet meer om de hoek kan komen piepen en zeggen ik ben er nog.

Vind ik best wel onrealistisch. Vooral omdat ze een paar dagen geleden nog schreef hier.

Ik gaf het gisteren wel op, maar toch met een beetje hoop dat ze ons allemaal weer versteld zou doen staan.

Ik was vanmiddag dus best wel verbaasd te lezen dat het echt over is.

 

Wonderlijk mens was/is ze voor mij. Nooit in levende lijven gezien, maar me wel betrokken bij gevoeld, genoten van haar verhalen over clown en veel van geleerd.

En ik had min of meer afgesproken met haar dat als ze echt beter zou zijn ik haar wel zou gaan ontmoeten en dat we samen een ritje op de schommel zouden doen.

Vandaag dus een speeltuin opgezocht en wezen schommelen. Die schommel naast me, bleef leeg.

Logisch ook, denk dat als je afscheid moet nemen van je dierbaren. Je dochter,vrienden en familie niet echt veel zin hebt om met een vreemde saai te gaan schommelen.

 

Vind het heel raar om stukje bij beetje te gaan beseffen, dat als ik morgen wakker word, geen update meer over Kabouter lees.

Was er toch stiekem een beetje ingekropen. :)

Wens Kabouter een prettige reis en veel rust bij haar dierbaren. En ik wens voor haar dochter, heel veel lieve mensen om haar heen. En sterkte voor iedereen die haar mist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geloofde in dat iedereen wel zijn portie krijgt, wat men kan dragen.

Maar zoals Gipsy geloof ik mooi verwoorde, de balans van de weegschaal van Kabouter was de balans nogal kwijt.

 

Ik moet mijn geloof wat dat betreft in ieder geval echt gewoon gaan bijstellen.

 

Wat voor vragen heb jij Ietje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dat wel eerder gezien Agnieta, daarom heb ik eigenlijk moeite om in een macht buiten jou te geloven.

Klasgenoten verloren hun beide ouders, aan kanker omdat ze zichzelf niet wilde laten behandelen en hun lot in gods handen legde.

Dat was hun geloof.

Ik heb het verdriet van mijn klasgenootjes gezien.

Wel goed opgegroeid maar toch.

Ik vind dat moeilijke kwesties. En vind wat ik nu zei al eigenlijk te gewaagd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowhat, jij bent altijd genuanceerd geweest over je briefings.

Als je ergens mee zit, vind ik dat je dat ook gewoon eruit mag gooien zonder genuanceerd te zijn.

Denk dat het pijnlijk genoeg is, om Kabouter verloren te zijn.

 

Even geen rekening houden met leden, maar enkel met jezelf vind ik wel op zijn plaats.

Denk er dus niet te lang over na en gooi het er gewoon uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar als iemand van zijn denken overtuigd is, verander je dat niet zo makkelijk helaas.

Laat dat mens Sowhat, hoe moeilijk ook. Is haar geloof en waar zij voor staat en jij denkt anders, hebt anders gezien en nog veel mooiers ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het knap van Kabouter, dat ze min of meer uit die gemeenschap gestapt is en lieve schoonouders vond.

Jammer dat man alleen wegviel want ze zouden het samen doen.

Bas, zou daar ook gezien zijn als slecht. Terwijl ie kei leuk was zoals Kabouter hem omschreef.

 

Zoals ik het advies gekregen heb om anders gelovige gewoon lekker in hun waan te laten, adviseer ik jou dat ook.

Je weet hoe tof Kabouter was, met wat voor problemen ze kampte, jullie hadden ook geregeld ruzie maar loste jullie weer op.

Laat je niet door slechte woorden van toevallig iemand die haar gebaard heeft, je kwetsen hoor Sowhat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij zijn mensen al voldoende overstuur door het overlijden van kabouter. Sowhat ondanks je betrokkenheid kan je a.u.b. wat afstand bewaren met de info die je nu hebt?

Pink ik mag je, maar vind dat een rot opmerking van je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...