lady jane Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 ik denk dat Bol de bowlingbal naast de baan heeft gegooid Gerrit. Of gewoon verloren Ik heb net mijn team gefloten ook zo frustrerend. machteloos toezien dat ze gelijkspelen thuis, terwijl ze best gemakkelijk hadden kunnen winnen. Nou ja, deleten maar. slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Grmbllll... Kan de flow van mn opsloomrituelen niet vinden. Dan nog maar effe hier spieken. Bolletje, wat is loos? Jane, adem in en uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 ??? Wat bedoel je hiermee Pinkman ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Na een lange dag meld ik me schoon en droog af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Begrijp nog steeds niet waar je op doelt Pinkman... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Nou mij heeft het anders wel heel goed geholpen hoor Pinkman Ik vind dat je best wel wat feet back mag hebben naar anderen. Als dat niet op een verwijtende toon gaat, vind ik dat dat moet kunnen. We zitten hier toch niet voor niets? En natuurlijk kijk ik zeker naar wat het mij doet en waarom. Ook daar ben ik me van bewust, en ga daar naar handelen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden