Spring naar bijdragen

Joy


Joy

Aanbevolen berichten

Hoop voor je dat er een nieuwe droom zich aandient die je leven kan. Een echte droom, niet een uit een fles, Of weet je al een droom die je nu kan leven?

 

Welkom terug in elk geval. Herinner me vooral je hele leuke avatar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de reacties! Altijd fijn! Burchill, mijn draadje is ver weggezakt en vind ik voor nu ff ok! Ik wil niet al die ellende teruglezen, maar is ook beetje kop in het zand misschien? Ben er niet aan toe! Maar als je zoekt vind je me wel!

En Eric, grappig dat je je mijn plaatje herinnert! Zo ben ik ook denk ik, een dromer, maar ook denker! En op dit moment geen dromen, behalve rust! En lieve Jane! Ik was daar ook en heb genoten! Ze blijft me boeien en vind het een geweldig leuk mens! Inmiddels denk ik 5 keer gezien en genieten is het telkens weer!

MG ging heel lang goed zonder en toen af en toe voor de gezelligheid. Me weer erbij willen voelen, want ben een Bourgondiër en altijd geweest en bepaald moment dacht ik, het kan wel weer. Maar ik denk nu dat dat niet zo is... Het ligt ook aan mijn stemming! Voel ik me goed en sterk, dan is er niks aan de hand maar voel ik me zwak.... Dan gaat het mis!er is zoveel gebeurd en waar ik ooit hier begon met schrijven, daar zit ik weer! Met dezelfde ex alleen het verschil dat ik al die jaren ( bijna 5) alles bij mezelf zocht en nu pas weet dat is Asperger heeft en alle dingen die ik rast vond en noet kom plaatsen, nu wel! Lang verhaal maar ok! Het weten dat ik niet gek ben of was scheelt wel! En nu maar leren in perspectief te trekken en wat rationeler denken. Wat denk ik moeilijk is voor ons, want wij zijn gevoelsmensen....

Dan is vluchten in alcohol soms makkelijk maar totaal niet de oplossing! En niemand kan je daarvoor als schuldige aanwijzen, uiteindelijk maak je zelf die keuze, ongeacht je situatie! X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...