Spring naar bijdragen

ik weet geen titel


Gast hub

Aanbevolen berichten

Lieve Hub, je kent mijn mening al.... Maar zeg het lekker toch nog een keer  :P

Het hoeft echt niet zo drastisch, af en toe het forum (zo nodig) even los laten geeft ook al adempauze. En terug komen als er weer behoefte is, is dan wel zo makkelijk. Een stap minder, gewoon weer ns inloggen.

 

Weet je, na vier maanden was het voor mij ook vanzelfsprekend en makkelijk om niet meer te drinken. Beetje het gevoel, het is klaar, ik stink er niet meer in. Maar na tien maanden toch plotse verstandsverbijstering en een avond drinken. Dankzij het forum en maatjes heb ik het mezelf kunnen vergeven, het loslaten en de draad gelijk weer oppakken. Zonder al die lieve reacties had ik zeer waarschijnlijk gedacht; ik heb het verpest, de wereld is vergaan en nu maakt het toch allemaal niet meer uit (oftewel complete terugval). Nu zit ik op 13 maanden, 1 x gedronken maar het heeft de routine van niet drinken niet verpest.

 

Hoeft bij jou natuurlijk niet te gebeuren, verstandsverbijstering of uitglijder, maar kom je dan wel gelijk terug in plaats van het in je uppie willen oplossen? En hoop natuurlijk stiekem dat je je nog bedenkt ; )     :rose:  :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...