ffdelen Geplaatst 12 september 2015 Rapport Share Geplaatst 12 september 2015 Hallo daar. Ik ben een man van bijna veertig en wil me graag even voorstellen en meepraten / vertellen op het forum. Dit heeft me bij het stoppen met roken ook enorm geholpen dus vandaar. Nu is het zo dat ik niet wens geheel te stoppen met drinken maar een pas op de plaats is om diverse redenen wel nodig. Ik zal mijn verhaal doen in een apart onderwerp en hoop op reacties die mij zullen sterken. Bedankt alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ververder Geplaatst 12 september 2015 Rapport Share Geplaatst 12 september 2015 Volgens mij zit het zó: de sterkste kunnen met succes minderen, voor de rest is helemaal stoppen veel makkelijker. Ik hoor bij de rest (en ik denk bijna iedereen hier). Nu week 5. Hard zeggen dat het wel meevalt, dan valt het wel mee. Succes, ik ga je volgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 september 2015 Rapport Share Geplaatst 12 september 2015 Welkom hier, ffdelen Je bent al gestopt met roken, knap! Nu wil je je alcoholgebruik onder controle brengen. Wil je minderen, of op bepaalde dagen niet drinken, of ... noem maar op. Er zijn vele varianten. Je schrijft dat je je verhaal in een apart onderwerp zult doen. Om je voor te stellen en je persoonlijke verhaal wat neer te zetten, zit je hier goed hoor. Je kunt dus gewoon doorschrijven. Ik wens je veel succes. Veel lezen en schrijven hier heeft mij goed geholpen. Na dit bericht stuur ik je een pb, een persoonlijk bericht, met daarin wat algemene informatie over het forum. Misschien helpt het je wat met je weg hier vinden. Als je aangemeld bent, zie je het envelopje rechts bovenin beeld rood kleuren, ten teken van het ontvangen van zo'n bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 september 2015 Rapport Share Geplaatst 12 september 2015 welkom ffdelen ik ben benieuwd naar hoe het gaat en pas op de plaats is een mooie start van alcohol de baas worden. succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 12 september 2015 Rapport Share Geplaatst 12 september 2015 Welkom en succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 14 september 2015 Rapport Share Geplaatst 14 september 2015 Welkom ffdele, Ik hoop dat het niet bij even delen blijft? Ben benieuwd naar jouw verhaal. warme groet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden