Gast Vlok Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 (bewerkt) . 20 oktober 2015 bewerkt door Vlok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 welkom Vlokje, je moet helemaal niets vertellen hoor kijk maar gewoon als je hier meeleest en schrijft, wat het je doet en of je behoefte hebt om iets te vertellen. het gaat erom dat je je hier welkom en veilig voelt en samen met ons je drankproblemen aanpakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2015 Welkom Vlokje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 19 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2015 Welkom Vlokje, Ben hier nu een week. En begin me al erg thuis te voelen.Hoop dat het voor jou ook dat het ook zo gaat werken. Heb voor mezelf gemerkt dat ik niet kan minderen. Een jaar stoppen en dan weer gewoon af en toe werkt ook niet voor mij. Is binnen het jaar weer uit de hand gelopen. Ik ga dus nu voor een nuchter leven. Zoek maar uit wat voor jou werkt. Voor zover ik weet is stoppen de engste beslissing, maar uiteindelijk wel makkelijker dan minderen en steeds glazen tellen. Wat jij ook kiest: ik wens je veel succes! Akkordeon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2015 Welkom Vlokje En succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 19 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2015 Welkom Vlokje! Heel veel succes  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vino Geplaatst 19 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2015 Hoi Vlokje! Welkom hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Knap voornemen Vlokje, Hoe lukt het de eerste dagen? Om je moed te geven:ik zit aan dag 7 en die is al heel wat makkelijker dan dag 1. Veel succes! En kom vooral schrijven! Akkordeon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Poeh Vlokje, weet even niet wat te zeggen. In ieder geval sterkte gewenst.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Maak de fles open, giet 'm door de gootsteen. Zet een pot thee...fles koud water...eet iets... Bel iemand? Schrijf van je af...hier of ergens anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 wanneer is die operatie en wanneer krijg je dan de uitslag? Ik kan me voorstellen dat je nu tussen 2 werelden in leeft/overleeft. Maar zoals je nu leeft verzwak je meer en meer en onbewust misschien, maak je zo geen keus voor leven, dat heb je misschien zelf ook al bedacht?Wat MG schrijft: neem iemand in vertrouwen die je bij kan staan, die jou stap voor stap kan begeleiden en je eenzaamheid helpt doorbreken, want je hebt nu wel een héél klein wereldje he. Houd vol Vlokje, het kan ook mee vallen en dan wil je wel weer op kunnen krabbelen he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Vlokje..ik geloof echt in dat iedereen een 2de kans krijgt. Voor jou zou het maar zo deze wezen. Go for it Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Lieve Vlokje, Wat naar allemaal. Ben er ook even stil van. Hoop zo op goede berichten voor jou maandag. Er zijn slechts 2 zaken in je verhaal die ik echt herken. Het ontsnappen uit een slecht huwelijk. Verwachten dat je leven nu eindelijk een nieuwe kans krijgt. En dan helemaal in elkaar zakken... Je hebt je zo lang sterk moeten houden dat het nu waarschijnlijk even op is. Wat mij daarbij heeft geholpen is om elke dag toch een klein stukje aan te pakken. Iets kleins doen waardoor je nieuwe huis een thuis voor jou wordt. 1 doos uitpakken? 1 foto of schilderij een plaatsje geven. Het hoeft recht niet veel te zijn om jezelf het gevoel te geven dat je toch vooruit gaat. Het tweede dat ik gekend heb is de sociale isolatie. Die is idd moeilijk te doorbreken. Zeker als je ziek bent. Blijf maar vooral veel komen hier. Het is RL niet, maar je kan hier toch een hoop steun krijgen. Veel liefs met een virtuele knuffel, Akkordeon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 23 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2015 Hoi Vlokje, Gaat het wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wisse Geplaatst 23 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2015 goed bezig, hou vol !! vandaag niet drinken en morgen hetzelfde voornemen. maar allereerst de komende 24 uur niet drinken en lief zijn voor jezelf !!! zet hem op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 23 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2015 Vlokje wat heftig allemaal. Sterk dat je nu niet wilt drinken. Soms is het juist even moeilijk als bepaalde zaken in het leven tot rust komen... Er komt meer ruimte, meer tijd, ook voor emoties. Misschien is dat bij jou ook even het geval nu? Heel veel succes, dag voor dag....en schrijf lekker van je af wanneer je behoefte voelt hè   Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2015 Vlokje, ik lees je draadje nu pas Een heel verhaal achter een naam. Sterkte maandag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 23 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2015 Ik wens je veel sterkte, en dat je alles onder controle krijgt. En het beste voor je lichaam is nu even niet te gaan drinken want je lichaam moet aansterken. Maar dit is makkelijker gezegd dan gedaan. Succes. Gr. Bighamster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 24 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2015 Dag 3 is binnen! Proficiat! Op naar dag 4! Je kan het! Sterkte voor de moeilijke momenten! Maar waarschijnlijk voel je de eerste voordelen al wel... Akkordeon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Welkom Vlokje, Â Sterkte en succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Ik las je berichtje op de dagdraad. Het is goed te begrijpen dat het je niet in één keer lukt om niet meer te drinken. Gewoon weer opnieuw beginnen; je hebt al wat dagen niet gedronken en minder gedronken en dat is al winst. Vervelend dat je ziekenhuisafspraak is uitgesteld. Ik wens je veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Hoi Vlokje, Heb je nog niet gelezen op de draad van gisteren. Maar als het is uitgesteld, wil dat niet zeggen dat het iets minder dringend is dan gedacht? En wat drank betreft: alleen wie opgeeft heeft verloren. Al wie doorzet, al of niet na een misser, is een winnaar. Jij dus! Sterkte vandaag! Akkordeon Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Vlokje ik hoop dat je je drankprobleem ook elders kenbaar maakt, zodat je professionele hulp hierbij krijgt, voor jou dubbel belangrijk nu.♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Beter zo, Vlokje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2015 Zo goed dat het je lukt om niet te drinken! Gaat je zoveel extra kracht geven voor de operatie en de behandeling! Ook fijn dat je echt alles met de artsen kan bespreken. Vraagt best wel moed. Petje af voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden