Mai Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 (bewerkt) Ikke niet "droog" Mag weer in't waterbed vandaag Dus: Plons!!! Slaap lekker alvast! 14 juli 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Het Post Acute Withdrawal Syndrome staat niet in de DSM, omdat er onvoldoende wetenschappelijk onderzoek is. In de internationale recovery community, m.n. de AA, is het een welbekend verschijnsel. Geen idee hoe men hiermee omgaat in de Nederlandse verslavingszorg en gemeenschap (iemand? jowan, kohtje misschien?). Nee YJ, zowel bij de AA als de NA hier nog nooit over gehoord. En daarvoor tijdens klinische opname ook niet en zeker daarna bij mijn HA niet. (Die heeft niets met verslavingen en verslaafden, of hij is er zelf een in ontkenning.....) De symptomen die je beschrijft roepen bij mij wel herkenning op. Misschien toch weer aan de Thiamine of helpt dat niet meer na bijna drie jaar? Dank voor je informatieve bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Ik meld me clean af voor de dagpact. Alhoewel ik me vanmorgen afzette tegen de uitstellers en vermijders, had ik zelf geen vast programma. Ik zit wat in een dip over mijn relaties. Heb dus vanmorgen wel de keuken spic en span opgeruimd en heb daarna een lange wandeling gemaakt, op de terugweg wat CD's gescoord van Thé Lau en The Scene. Die wandeling leidde overigens naar een(bedevaart)kapelletje. Dat vind ik een fijne plek om mijn verslaafde kop tot rust te brengen met meditatie en gebed. Bovendien gewijd aan Maria, wel handig omdat mijn dip moeder/vrouw gerelateerd is. Dat "praat" even wat makkelijker. Ik heb er vertrouwen in dat het gaat werken. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Bedtijd ook hier Trusten allemaal en kabouter toch in bijzonder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Je kunt bij mij terecht. Genezen kan ik je niet, bijstaan wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 het lijkt me dat die kwaadheid meer onmacht is Agnieta? Zo zou ik me voelen denk ik. probeer maar weer in het hier en nu te blijven :rose: slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 (bewerkt) Ik meld me ook droog af. Heb een leuke feestje gevierd op mijn 100e droge dag. Karaoke avond op de camping. Zo niet mijn ding maar ooihhhhh wat heb ik een lol gehad, hihi 14 juli 2015 bewerkt door Anette69 Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Ik denk dat ze hier allemaal voor je klaar staan. Ik wens je een fijne nacht toe, en dat je morgen opstaat met een positief gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Wens iedereen een goeie nacht toe. Vandaag een productief dagje gehad, morgen een dagje werken. Voor dat ik ga werken mijn ex even bellen want waarschijnlijk ga ik mijn meisje weer spreken. Ik hoop het want dan kan ze donderdag gewoon mee met het uitstapje samen met mijn mams en haar broers en onze grote neef. Maar mocht het morgen niet lukken wachten we geduldig af, kan haar niet dwingen (zij is niet verkeerd, ik heb haar vertrouwen beschadigd). Ga nog even relaxen op de bank en dan lekker naar mijn bedje toe. Tot Morgen. Ben droog gebleven vandaag. Gr Bighamster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Slechtnieuwsberichten kunnen ook een uitlokkende factor zijn Agnieta. Heel veel sterkte in elk geval! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 En weltrusten...zzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Ondanks het natte weer is het bij mij droog gebleven vandaag. Morgen dag 10 Yes, voel me goed! Agnieta, ik snap dat je je zorgen maakt en bang bent. Heel veel sterkte en knap dat je niet hebt toegegeven aan je zucht. Houd vol, erger dan dit zal het niet worden is er gezegd toch ? gewoon doorgaan met je herstel en geloven in jezelf. wees ervan overtuigd dat je er alles aan doet om te herstellen. Welterusten en morgen weer een nieuwe dag! Akkordeon, hoe is het gegaan vandaag? Tot morgen en slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2015 Agnieta, angst is een slechte raadgever...en ook al staat ie niet in het rijtje (HALT) volgens mij een belangrijke trigger...Take care! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden