Spring naar bijdragen

Dinsdag, 14 juli 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Het Post Acute Withdrawal Syndrome staat niet in de DSM, omdat er onvoldoende wetenschappelijk onderzoek is. In de internationale recovery community, m.n. de AA, is het een welbekend verschijnsel. Geen idee hoe men hiermee omgaat in de Nederlandse verslavingszorg en gemeenschap (iemand? jowan, kohtje misschien?).

 

Nee YJ, zowel bij de AA als de NA hier nog nooit over gehoord. En daarvoor tijdens klinische opname ook niet en zeker daarna bij mijn HA niet. (Die heeft niets met verslavingen en verslaafden, of hij is er zelf een in ontkenning.....)

De symptomen die je beschrijft roepen bij mij wel herkenning op. Misschien toch weer aan de Thiamine of helpt dat niet meer na bijna drie jaar?

Dank voor je informatieve bericht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me clean af voor de dagpact.

Alhoewel ik me vanmorgen afzette tegen de uitstellers en vermijders, had ik zelf geen vast programma. Ik zit wat in een dip over mijn relaties. Heb dus vanmorgen wel de keuken spic en span opgeruimd en heb daarna een lange wandeling gemaakt, op de terugweg wat CD's gescoord van Thé Lau en The Scene.

Die wandeling leidde overigens naar een(bedevaart)kapelletje. Dat vind ik een fijne plek om mijn verslaafde kop tot rust te brengen met meditatie en gebed. Bovendien gewijd aan Maria, wel handig omdat mijn dip moeder/vrouw gerelateerd is. Dat "praat" even wat makkelijker. Ik heb er vertrouwen in dat het gaat werken.

Welterusten en wellicht tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wens iedereen een goeie nacht toe.

Vandaag een productief dagje gehad, morgen een dagje werken.

Voor dat ik ga werken mijn ex even bellen want waarschijnlijk ga ik mijn meisje weer spreken.

Ik hoop het want dan kan ze donderdag gewoon mee met het uitstapje samen met mijn mams en haar broers en onze grote neef.

Maar mocht het morgen niet lukken wachten we geduldig af, kan haar niet dwingen (zij is niet verkeerd, ik heb haar vertrouwen beschadigd).

Ga nog even relaxen op de bank en dan lekker naar mijn bedje toe.

Tot Morgen.

 

Ben droog gebleven vandaag. Gr Bighamster

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondanks het natte weer is het bij mij droog gebleven vandaag. Morgen dag 10 Yes, voel me goed!

 

Agnieta, ik snap dat je je zorgen maakt en bang bent. Heel veel sterkte en knap dat je niet hebt toegegeven aan je zucht. Houd vol, erger dan dit zal het niet worden is er gezegd toch ? gewoon doorgaan met je herstel en geloven in jezelf. wees ervan overtuigd dat je er alles aan doet om te herstellen. Welterusten en morgen weer een nieuwe dag!

 

Akkordeon, hoe is het gegaan vandaag?

 

Tot morgen en slaap lekker allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...