Spring naar bijdragen

Een nieuw begin


Akkordeon

Aanbevolen berichten

Heel gek.

Ik heb bij de laatste sessie EMDR emoties kunnen ervaren, zonder dat ze me volledig overspoelden. Dat geeft hoop...

Samen met de diagnose autisme die me nieuwe perspectieven biedt en vrijheid geeft om anders te zijn, gaat het nu veel beter!

Het zijn woelige tijden. Ik weet nog niet zeker wat er met me gebeurt, maar het lijkt eindelijk de goede kant uit te gaan.

Na 25 jaar vechten, is dat een welkome afwisseling!

We zullen zien waar het me brengt...

Naast hoop geeft het ook behoorlijk wat moed, is mijn ervaring.

En eigenlijk is dit misschien al een reactie op eerder opgedane moed.

Ik vind je moedig, daar komt het op neer.

 

En hoe beaam ik het perspectief van omdraaien: ipv in termen als beperking te denken zie je ruimte. Waarbij je ook beseft hoeveel onnodig verspilde energie je nu kunt besparen en kunt benutten voor dingen waar jij behoefte aan hebt.

Mij heeft het 'label' in ieder geval handvatten geboden om mijn kwetsbaarheden/valkuilen mee te leren ontdekken, waarna ik het op mijn eigen manier heb geïntegreerd met hoe ik in het leven sta.

 

Feitelijk kun je stellen dat je een nieuwe ontdekkingsreis start! Het begin van een bevrijding, inderdaad.

 

Waar het je gaat brengen weet je (gelukkig) niet maar zeker is dat het je verder brengt dan drank, die werpt alleen maar terug...

 

Succes en groet,

ik was in de buurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat straalt je laatste bericht hernieuwde zin uit Akk. Het klinkt idd als een ontdekkingstocht wat je schrijft. Succes met de reis en geniet van het uitzicht om je heen terwijl je voorwaarts gaat.

Akkordeon :rose:

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Heel gek.

Gisteren, de dag van de aanslagen op 25 km van mijn deur ( met gelukkig geen bekende betrokkenen) had ik finale Panne met de wagen. 1 dag tijd om een andere auto te vinden. Dat is gelukt!

Maar nu zit ik dus met het onwezenlijke van die aanslagen en de blijheid van een nieuwe ( occasie) wagen die ik zaterdag mag halen tegelijk...

Leven kanzo vreemd zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt me nogal ingrijpend als zoiets zich min of meer om de hoek afspeelt.

Ik kan me daar nauwelijks iets bij voorstellen, en ja.... leven is zo gek dan, met wisselende gevoelens.

Dan is het haast triviaal om blij te zijn met een nieuwe auto!

 

Toch: gefeliciteerd daarmee. Je mag er gerust blij om zijn.

 

Ineens de tekst kwijt, deels weer opgediept...

 

Sterkte verder, want de sfeer is natuurlijk best gespannen bij jullie!

 

X groetjes Smart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...