carpedium33 Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Hoi hoi , bij deze wil ik me ook graag toevoegen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
carpedium33 Geplaatst 10 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Hoi hoi , Bedankt Pumpink . Ik zelf ben bijna 15 verslaafd aan alcohol . Hele goede jaren gekend , hele slechte jaren gekend . Ben afgelopen 2014 na 2 jaar droog te hebben gestaan terug gevallen en het waren even heftige maanden . Gelukkig in rustiger vaar water en zou graag contact leggen met lotgenoten . Heb de cursus verslaving de baas net afgerond en sta nu twee gezonde weken weer droog . Ben tevens moeder van drie pracht kindjes ben lekker huismoeder . Gr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 welkom carpediem 2 jaar droog gestaan dus je weet waar je het weer voor doet nu! 2 weken is de aanloop naar een langere periode hoop ik voor je, en wie weet naar een leven lang helder en nuchter ik doe met je mee! carpedium33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vino Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Welkom carpediem. Wij doen allemaal met je mee. Ben jaloers op je. 2 jaar droog geweest. Knap hoor! Wou dat ik al zo ver was. Jij kunt het, dat heb je bewezen. Nu de draad oppakken en go for it. carpedium33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Hoi hoi 2 weken droog mooi begin weer. Zijn deze 2 weken anders als toen dat je 2 jaar gestopt was? Omdat je zei dat je nu in rustiger vaarwater zit. Das geen onbelangrijke . Mooie stap verder Welkom en succes carpedium33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Welkom Carpedium, fijn je hier te lezen. Goed dat je al hulp hebt aanvaard. En nu weer gaan ervoor, drie prachtige kinderen, wat een bezit! Veel succes en ik hoop je hier vaker te lezen. Indigo en carpedium33 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Welkom Carpediem! Rustiger vaarwater, een fijnere plek dan stormen en orkanen om het nuchter blijven weer aan te gaan. Je klinkt goed, en mijn ultieme motivatie is ook mijn prachtkroost, als ik twijfel hoef ik maar aan even naar hen te kijken en dan is het voor mij weer besloten (vandaag dan), ik drink niet! Heel veel succes carpedium33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 welkom carpediem, Wat goed dat je draad weer hebt weten op te pikken. En een goede prestatie om 2 jaar niet te drinken. Helaas kan een terugval bij een alcoholist ook voorkomen na een lange tijd. Dat blijkt maar weer. Twee weken is een mooi begin naar iets moois. carpedium33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 13 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2015 (bewerkt) C33 ook een warm welkom van mij, Kinderen is mooi en waardevol, maar cijfer jezelf niet weg. Jij bent ook belangrijk. Rustig vaarwater kan ook plotseling in een storm veranderen. Bij mij helpt om de peilers van HALT (hungry, angry, lonely en tired) in de gaten te houden. Dreigt er één of meerdere om te vallen, dan kan ik op z'n minst die andere versterken. Bijvoorbeeld: bij stress (angry), zorgen dat ik een goede maaltijd binnen krijg (of een mueslibar) en neem mijn rust met bijv. een powernapje. Bij de les blijven dus, want een uitglijder kan zo weer een terugval betekenen. Hopelijk zie ik je ook weer dagelijks terug op de dagdraad? 13 juli 2015 bewerkt door Joris carpedium33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
carpedium33 Geplaatst 13 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2015 Hoi allemaal , een goede morgen . Bedankt voor jullie lieve woorden en goed advies . Jullie zijn allen sterk ,zo sterk dat jullie er voor kiezen jezelf maar ook de ander te ondersteunen en een site als deze , dus petje af ! Wat een goede Joris, hungry, angry, lonely en tired. Kende het niet maar klopt als een bus . Mijngerrit ik heb verslaving de baas bij tactus zelf gedaan , maar hoor van velen veel goeds over de internet cursus ervan . Heb in het verleden veel gedaan en heb er veel handvatten aan , zoals mind fullness en vers 1 en 2 en ga (bijna)elke week naar de intact en dat houd me ook scherp . Gebruik revusal want dat haalt voor nu het denken weg en dat geeft me 50% meer ruimte in mijn hoofd . Onrustige tijd gehad dus ben nog aan het herstellen daarvan en met de tijd zal ik die inname ook zelf doen . Voor nu op naar de medicijnen post en het belangrijkste vd week maar regelen . Ik wens ieder van jullie een hele goede start van de week en begin hem vooral rustig . gr en bedankt nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 hoe gaat het nu carpedium? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden