smart Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Geplaatst 20 januari 2016 Ach meid toch Wil je proberen of meeschrijven niet toch wat helpt? Sterkte :rose:
JoAnn73 Geplaatst 20 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst 20 januari 2016 Misschien kom ik zomaar ineens op de dagdraad Smart, wie weet.. Sporten heb ik helaas al een week niet meer gedaan, kan me er niet toe zetten maar ga toch iets plannen, misschien vanmiddag en vrijdag. Ga nu ff wat klusjes in huis doen, beetje bezig blijven.. Net lichttherapie team gebeld, en blijkt dat deze dag de moeilijkste dag is. Voel me eigenlijk vreselijk, maar de angst is nu een beetje weggenomen door iemand die me erdoorheen heeft gepraat. Pff. Morgen gaat beter zei ze. Ik wacht het af
huttula Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Geplaatst 20 januari 2016 (bewerkt) 9 maanden gestopt met drank en 4 maand gestopt met roken. JoAn zijn wel 2 hele groten die je hebt aangepakt. Daarnaast je eetbuien aangepakt. Je hebt je hele leven omgegooid. Niks meer om in de vluchten. En al wat rest is gevoelens..die niet meer onderdrukt worden. Niet gek dat je je niet happy voelt. Heel herkenbaar...ook ik voelde me niet happy na afstand nemen van de 3 grootsten. Terugweg was er niet meer voor mij. Zag het vaak niet meer zitten. Met telkens een stap verder en hulp inroepen kwam ik verder. Nu 5 jaar later kan ik zeggen dat ik mezelf word met alles erop en eraan. Mijn hele leven ging niet over rozen.. Mezelf nooit zijn geweest. Verslaafd Eetstoornissen. En nu ben ik 50 en ik heb mezelf eindelijk op de rit. De laatste 5 jaar hard gevochten En nu zo de moeite waard. Denk dat wij mensen met onze verslavingen echt jaren nodig hebben om ons systeem weer te resetten. Weet dat jij goed bezig bent. Hang on girl... ook tijd komt Hoe moeilijk het is..ga zo door❤ 21 januari 2016 bewerkt door huttula smart en JoAnn73 reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Geplaatst 20 januari 2016 Ik heb net een paar van je eerste bladzijden teruggelezen maar geen tijd voor alles. Ik ben benieuwd of je nog MF gehad hebt of de therapie die je in groepsverband zou krijgen. (of een etiketje hebt opgespeld gekregen, je had het over vermoedelijke OPS) Maar wat MG schrijft, het is ook echt de tijd van het jaar helaas, korte dagen de mensen die er gevoelig voor zijn keren zich wat meer naar binnen, net als de natuur eigenlijk, en zelfs die is in de war. In elk geval, weet dat het over gaat, en wees mild JoAnn. Je drinkt niet, rookt niet en let op emo-eetbuien, dat is al erg veel en hard werken soms. Bolletje schreef dat ze begonnen is aan 5 HTP een natuurlijk alternatief om serotonine aan te maken, ik meen dat Indigo er over begon. Misschien eens op googlen?
Menja42 Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Geplaatst 20 januari 2016 Ik ga 1 x p/wk onder de zonnebank, lijkt te helpen deze winter :-)
Indigo Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Geplaatst 21 januari 2016 Ben ook een paar maanden down/leeg geweest, is met hulp van wat natuurproducten om hormonen te ondersteunen, en 5-HTP weer goed gekomen. Fijn middel om de scherpe kantjes ervan af te halen. Geen wondermiddel, puur natuur, maar het helpt mij in zulke perioden. En het saaie gevoel, tja.... Ook ik ben wat ontwijkend, alcohol 'hielp' om dat te doorbreken. Makkelijker ergens naartoe gaan, net wat losser qua contacten maken. Iets wat ik een plek aan het geven ben. Kan dat bij jou ook spelen JoAnn? smart reageerde hierop 1
JoAnn73 Geplaatst 22 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst 22 januari 2016 Ik ben inderdaad een beetje aan t zoeken om een nieuwe invulling aan mijn leven te geven.. Heb deze tijd echt even nodig en vrienden en kennissen staan dus even 'in de wacht'. Soms is dat moeilijk maar degenen die daar niet op kunnen wachten verdwijnen dus vanzelf uit mijn leven.. Dat zal dan wel zo moeten zijn. Mindfulness zou deze maand beginnen (heb nog niks gehoord) en therapie is al van start @LJ, dus dat gaat best goed. Lichttherapie begint aan te slaan dus hopelijk het ergste weer gehad! Begin langzaam weer zin te krijgen in dingen doen.. Al zou ik alleen ff mn huis stofzuigen ben ik al tevreden We gaan er weer voor vandaag!
Skip Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Geplaatst 22 januari 2016 JoAnn vrienden zul je ongetwijfeld kwijt raken en er zullen ook weer anderen komen die nu beter bij je gaan passen. Bij mij voelde dat niet comfortabel in het begin het was alsof ik ze in de steek liet. Aan de andere kant lieten zij het ook gebeuren en de gezamenlijke hobby ( drinken ) deelden we niet meer. En als er dan niet anders over blijft dan afstand nemen is dat ook goed ( uiteindelijk ) Er komt ook weer meer ruimte voor andere bezigheden en andere mensen Ook weer leuk ! Maar dat kan ik nu pas zien JoAnn73, Indigo en huttula reageerden hierop 3
JoAnn73 Geplaatst 23 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst 23 januari 2016 Leuk dat je ook mindfulness gaat doen MG! Ik ben benieuwd wanneer ik iets hoor. Zo'n stofzuiger staat nog op mijn verlanglijstje trouwens
huttula Geplaatst 23 januari 2016 Rapport Geplaatst 23 januari 2016 Er staat een wereld voor je open. En het heeft veel geduld
Skip Geplaatst 23 januari 2016 Rapport Geplaatst 23 januari 2016 Komt goed hoor JoAnn Ze staan natuurlijk niet meteen in rijen van 4 voor je deur.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden