Lucide Geplaatst 28 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 Weer een droge dag tot zover! De teller staat op 69. Fijn zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 28 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 Ik ken mezelf ook. Zou dolgraag een motor willen maar dan zou ik echt te snel rijden. Zou ook alleen zo'n hele snelle willen. Betrap mezelf in de auto er al op dat ik makkelijk te snel ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 Zal ik jullie eens wat vertellen. IK HEB VANDAAG MAAR 6 SIGARETTEN GEROOKT. Goed hé? M'n shag die ik zelf verbouwd heb vorig jaar is helemaal op dus moet ik even voor een paar maanden over op gewone shag. Daar zit zoveel troep in dat ik er maar zes gerookt heb. Meer vond ik niet zo lekker. En morgenvroeg en vannacht is het weer hoesten geblazen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 mooi alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 28 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 Hm geen motor voor mij ook. Te gevaarlijk met die drukke wegen in Nederland. Dan rijd ik nog liever in een opel corsa zonder airco en stuurbekrachtiging. Tja, pubermeisjes. Puberjongens willen nog wel eens overdrijven, maar pubermeisjes maken van alle inimini dingetjes een drama van leven en dood. Pfff... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 Over mijn dag Iets te zeggen... Was met lief naar een festival ter promotie van de muziekschool Na wat rond zwalken zie ik een skatebaan Dus ik kijken, en verdomd! Zoonlief geeft demo BMX Zijn vader on the side Gekeken, gepraat thumbs up! En ik zag de twinkeling in zijn ogen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 28 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 Truste mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 28 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 Ik meld me nuchter af voor de dagpact. Vanmorgen na een te korte nacht gestart met een AA meeting, toen een meditatieve wandeling langs een kanaal en daarna bij een vriend/fellow geweest kijken die taken had bij een open-lucht muziekevenement van zijn geloofsgemeenschap. Daarna naar huis, kliekjes gegeten en naar een domme film op rtl7 gekeken. eens in de drie maanden verdoof ik me daarmee. Maar wat precies? Morgen weer een dag. Die ik weer vroeg begin met een stevige wandeling, als God belieft. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 er was wel wat nattigheid buiten maar ik ben droog gebleven Fijne nacht, mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 ik had een spannende film met Johan Cruijf als toetje. slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 Welterusten beste mensen, tot morgen. En alvast een welkom voor de nachtploeg (Royco). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden