erik Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 JunkieXL ....a little less conversation a little more action..... Het is toch te gek dat jij in de oppaszone zit Joris Door zijn gedrag. Hoop dat het dossier snel dik genoeg is. Ook wel eens vertelt aan coop of politie wat slaapgebrek aan jou goede voornemens doet..dat is schade die hij indirect veroorzaakt. Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Ik onderschrijf trouwens de bevindingen van Ploffie en A3 over zo een paar weken gevarenzone bij af en toe drinken. Heb dit ook geprobeerd en bij mij werkt het ook zo en eigenlijk werkt het dus niet...voor mij dan. Ik ga niet mensen aanvallen die het wel willen proberen. Ervaren is nog altijd de beste leerschool... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Zo de badkamer weer geboend. Met bleek. Beetje veel geloof ik want heb het nu Spaans benauwd door de geur. Maar hij is wel weer blinkend schoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Goedemorgen beste mensen! Het wordt een mooie dag, zo te zien. Ik ga zo de verf en de kwasten tevoorschijn halen en doe een stukje van het huis. Als het meezit, is de zolderverdieping vandaag weer voor een paar jaar klaar. Fijne dag voor iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Ik slik van die multitabletten met ook magnesium erin, zou dat genoeg zijn? eens even googlen waar magnesium inzit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Goedemorgen allemaal. Vandaag neem ik de eerste niet. Dagpact; jowanKaboutertjeBilly1981LucideAgnietaBillyBobBlondieVol Joris Kohtje Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Goeiemorgen, Magnesium ben ik bij gaan slikken toen ik last kreeg van een trillend ooglid. En het heeft me eraf geholpen. Af en toe een glas, het houdt denk ik ook de oude overtuigingen in stand, dat het iets bijzonders is. Of is het andersom. Toen ik daar niet meer in geloofde, beviel een glas af en toe me ook niet meer en kon ik helemaal stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Doe maar niet Sowhat. Gewoon laten gaan. Ik krab ook wel eens achter mij oren of moet even met de kop schudden. Het zal wel. Lianne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Agnieta, je hebt zelfs vorige week nog aangegeven (hier en in je omgeving) dat je het te veel vond geweldig dat mensen dit zo oppikken en hierop anticiperen! Daarmee helpen ze een mislukking ten koste van je zoon voorkomen.Nu ontspannen weekend ingaan, en hopelijk laten zien dat het vangnet niet nodig is. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Voor magnesium. Zoek een goede verbinding zoals magnesium citrate. Magnesium aan een aminozuren gekoppeld is goed opneembaar. Magnesiumoxide niet. Dat is zelfs een laxeermiddel. Maar in goedkope multivitamin zit het soms ook. Heb je niks aan. Groeten uit Spanje trouwens.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 volgende week hittegolf............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Grrr... vader van de Kids... Vraag aan mijn dochter van 13: "Zin in een weekje Sri Lanka van 10 tot en met 19 juli" Nee dus! @@@@@####@@@@ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 dan ga ik wel mee............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Zal het doorgeven toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Probleem ligt eerder in het feit dat mijn dochter vorige keer huilend haar vakantie daar heeft doorgebracht omdat ze werd geïsoleerd bij de vrouwen als "moslim"vrouw. Ze denkt dat dat nu anders zal zijn nu ze 13 is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Grote ruzie nu met dochter. Zal zo ook hun vader wel aan de telefoon krijgen. Zoon zegt pertinent nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Bahhh... zou er trek van krijgen. Gelukkig refu ingenomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Waarom niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Lees het al.... Waar is Suiker eigenlijk gebleven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 veel mensen hoor ik zeggen, ben blij dat ik refu heb genomen want anders..... klopt niet.... heb zo ook heel vaak gedacht... op lange termijn werkt dit voor geen meter, want dan blijft het een gevecht met de refu, neem ik het in of niet of later en dan... zeer gevaarlijk... mijn kleine mening lidia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 ik kan alleen maar lachen, geen pijn meer en kan weer goed eten dus het zou mij verder allemaal heel erg jeuken... :D :D :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Dochter is emotioneel. Wil daarnaartoe omdat "haar opa daar zit en die is oud en die kan zo maar dood zijn." Ze wil hem graag nog eens zien. Dat begrijp ik op zich wel. Helaas ben ik net als Sowhat bang dat het alleen maar erger kan zijn nu ze 13 is. Ook wat angst voor uithuwelijking, wat daar nog vrij normaal is. Nee, als mijn kids daarheen gaan, ga ik mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Ik ga effe een flink eind wandelen met de hond. Effe afkoelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Blondie Ook ik ken de situatie natuurlijk niet, maar denk dat je er verstandig in zit zo. Dochters van 13 kunnen behoorlijk lastig zijn; wel een beginnende eigen mening, maar weinig rationeel allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Ook gewoon op de bank in een sweater.....niet zwoel maar koel niet hitsig maat bitsig.....grr wat is conditie snel minder na een ingreep, hopelijk ook snel weer op pijl enne die liedjes ben ik heel hard voorbijgegaan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden