stippie Geplaatst 27 juli 2015 Auteur Rapport Geplaatst 27 juli 2015 Klopt dat ik het niet alleen kan, en ik had moeten praten. Ik heb gewoon zo'n last van schaamte. Ik heb ook nagedacht wat er afgelopen periode fout ging. Er zijn een stuk of 5 situaties waardoor de verleiding om te drinken erg groot wordt.. Als zich zo'n situatie voordoet dan vind ik het best moeilijk om niet toe te geven, toch lukte het de laatste maanden goed. Maar deze keer kwamen al die vijf situaties tegelijk, en dat kon ik niet aan.
kruidenthee67 Geplaatst 27 juli 2015 Rapport Geplaatst 27 juli 2015 Helaas Stippie... Maar je pakt het weer op. En je hebt nagedacht waar het fout ging. Nu nog helder krijgen wat je gaat doen als je in één van die situaties komt, of alle vijf tegelijk En als je niet weet wat te doen...hier zitten een boel ervaringsdeskundigen die allemaal hun eigen manier hebben om zo'n situatie te tackelen...zit er vast één tussen die jou ook helpt. Schaamte hoef je hier niet te hebben, dus kun je altijd terecht om te praten. Doen, het kan je behoeden om de eerste te nemen. En in real live...dat kan ik niet voor je bepalen..maar het helpt wel als mensen op de hoogte zijn dat je geen alcohol meer drinkt. Ik merk dat ik het fijn vindt om tegen mijn partner uit te spreken als ik een moeilijk moment heb. Succes en een hele fijne vakantie. Goeie camping uitgezocht stippie reageerde hierop 1
ronja Geplaatst 27 juli 2015 Rapport Geplaatst 27 juli 2015 Hey Stippie schaamte mij ook om naar de huisarts te gaan maar ik dacht ook is dit wel een gevoel wat mij verder helpt die SCHAAMTE nee dus .En ook schaam je je gaar er voor stippie reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden