Harry001 Geplaatst 11 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2015 Hallo mijn naam is Harry001 en ben een 45 jarige man uit Den Haag, Ik ben ZZP'er, vrijgezel en een regelmatige drinker.. Ik wil volledig stoppen met drinken (dit heb ik het afgelopen jaar eerder gedaan maar na een maand ben ik toch weer terug gevallen). Mijn grootste probleem is dan ook dat ik nu wel inzie dat ik moet stoppen en mij daardoor beter zal voelen.. alleen maak ik mij vooral zorgen dat ik over een maandje mijzelf sterk vind en denk dat ik het wel weer bij af en toe een keertje kan houden.. ik drink momenteel een flesje rode wijn per dag en tot voor kort 2 dagen per week niets.. door spanningen de afgelopen tijd lukte die 2 dagen onthouding overigens niet :s nu ben ik moe van het slechte slapen, vervelende tinteling in mijn handen en voeten al meer dan een jaar en hartkloppingen.. ik ben dr klaar mee.. twee maanden niet drinken zou een grote overwinning zijn en daarna verwacht ik dat het makkelijker gaat./. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...