rapilos Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Hoi beste mensen, Weer een dag om, Weer met de nodige tranen, en dacht gisteren nog wel dat het beter ging. Moe, ook van alle stress, die overgens helemaal niet nodig is Een gi-ga trek, ondanks dat ik al wat gegeten heb. Enfin, even lekker klagen helpt misschien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Maar eh... Hoi Spud! Volgens mijn bescheiden lezen, ga je goed! Mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Kom maar lekker klagen hoor Rapi. En Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Vol, tweemaal een glas wijn bij het eten. Ik heb niets tegen alcohol, alleen voor mezelf is het geen optie meer. Ik gun je die glazen dus van harte. Het is alleen in tegenspraak met de boodschap die je bij je terugkomst hier plaatste. Hoe zie je dat nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Rapi IJsje eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Ja, heel raar yoga, die ups en downs Snap er af en toe niets van En inderdaad, doodvermoeiend Vanavond maar vroeg naar bed, want ben ook moe van de 2 late diensten achter elkaar. Gerrit, Ja, wel lekker, een ijsje, maar hier is alles dicht, en ook geen puf meer,net een uurtje thuis van werk. Dochter, vanmiddag aan de telefoon gehad, weer in tranen Tjeeses, schaamde me daar echt wel een beetje voor. En zij, vol medelijden naar mij toe. Toen werd het nog erger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Maar.. Nog steeds geen drank he, Alles maar moedig rauw ondergaan, zal er toch doorheen moeten Spuddie, Klinkt wel lekker hoor eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Rapi dan blijf maar hier bij ons en klaag maar zoveel je wilt. Klagen heeft een functie En rouwen doet altijd erg veel pijn. Logisch dat je trek hebt, maar de enigste manier om het te verwerken is toch om het te ondergaan Hoe is het met je pootje? Gaat dat al weer wat beter nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Maar.. Nog steeds geen drank he, Alles maar moedig rauw ondergaan, zal er toch doorheen moeten (...) Trots op jou, Rapi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Rapilos, ik vind je zo'n doorzetter, huilen mag en fijn als dat bij je dochter kan...... :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amandel Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Ik meld me droog af. ben zo vreselijk moe. Ik ga gewoon maar naar bed.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 En ook even een opstekertje voor de worstelaars onder ons.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Vooral laten lopen die tranen Rapi. Je ervoor schamen is echt helemaal nergens voor nodig en maakt dat je je alleen maar rotter voelt. Vanavond vroeg onder de wol en wie weet is morgen weer een up dag. Of overmorgen :-) Ik ga je even een gekke suggestie doen, maar het kwam net spontaan bij me op: heb je misschien een fijne steen in huis die je bij je kan dragen? Die dingen kunnen je lekker rustig maken. En ze kunnen warm worden als een kruikje. Kruikje: ook een idee misschien? Of zo'n zakje met bonen dat je opwarmt in de magnetron. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Mijn ex was een steen, geen fijne steen en zeker niet warm....maar ik had hem dus even in de magnetron moeten doen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 wat het toevoegde? Tja, ik heb er van genoten. Het smaakte lekker. De koffie erna was ook genieten. Meer dan de smaak voegt het niet toe, zo ver ben ik wel hoor Toen mijn vader aan het eind van de bbq nog even snel een ' klein halfje' ging inschenken kon ik inwendig wel lachen om de bewoordingen en kon ik zonder problemen 'nee' zeggen. MG, mijn doel is/blijft ook na dit weekend om te stoppen met alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Dank voor de lieve reacties Ja ook zo iets stoms, dat je doodmoe kan worden als niet (meer) drinkt Je zou het tegenovergestelde verwachten. Ga wel elke avond met een warme kruik naar bed, als een soort troost Yogajuf (Niet lachen jullie he ) eline, Ik probeer de tranen ook maar zoveel mogelijk te laten gaan, ook al kost het me moeite, want thuis mochten emoties nooit getoond worden. Maar het moet er toch uit inderdaad. Bollie, Pootje is nog niet echt veel, Soms gaat het wel, na een lange werkdag, soms weer helemaal niet. Wel balen, anders had ik een wandelreisje geboekt, voor mezelf en alleen Wacht tot volgend jaar, dan is het vast wel beter (zei,zij optimistisch) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Dat is ronduit wreed Eline. Nee beter zo: thermostaatknop van de verwarming in de badkamer draaien, ex insluiten als hij doucht (me meubels kan, maar beter slot forceren met een mesje) en dan verwarming op 40 graden. Minimaal een uur laten sudderen. eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Ik lach niet hoor Rapi! Ik doe wel een lepeltje lepeltje met een kussentje 's nachts... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Eline, ik zou gaan voor een krokante buitenkant met een crème brûlée brandertje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Kaboutertje sterkte en doe rustig aan. Wil Agnieta morgen een hele mooie dag wensen. Hier laat ik het even bij. Goede avond gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Vol toch maar alert blijven hoor. Ik heb hier al zo vaak gezien dat mensen begonnen bij 1-2 drankje, en dit erg trots kwamen verkondigen hier. Binnen een mum van tijd lagen ze weer op hun bek. Er zijn zoveel andere drankjes die lekker zijn en geen gevaar op leveren. Waarom sommigen het toch iedere keer willen proberen om te drinken terwijl ze juist daardoor er bijna onderdoor gingen. zijn die mensen vergeten dat ze verslaafd zijn en ook heel hun leven lang blijven :blush: :blush: Vroeg of laat gaat het toch fout. :( :( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Ga m'n bed opzoeken, beste mensen. Met kruik en Gayatri Mantra (Yogajuf weet misschien wel wat dat is) Dank voor jullie lieve steun. Oh, en kabouter.. Rust nou eens lekker uit joh, En die aandacht heb|had je gewoon verdiend. Je ziet ze bestaan nog, lieve mensen, die de tijd voor je nemen Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Vol, ik ben weer helemaal gerustgesteld Kaboutertje, goed dat je nog een dagje blijft, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Kabouter, wat ben ik er blij om dat er mensen zijn daar die JOU zien en horen Bolletje, ik snap heel goed wat je schrijft maar er is volgens mij nu echt geen stukje Vol dat nu bezig is met terugvallen. Ik voel me blij, energieker dan voorheen en mijn doel is nogsteeds helder. Ik heb alleen niet zo de negatieve instelling om mezelf nu bestraffend toe te spreken terwijl ik eigenlijk een heel goed en qua wijn gematigd weekend heb gehad. Ben er juist blij om. Het proces is gaande, ik kom er wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden