bolletje Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Maar praten jullie wel eens met elkaar Pinkman? Want das natuurlijk heel belangrijk. Ach en vandaag wordt er nog al gegooid met etiketten hoor. Hoeveel mensen er vandaag de dag geen autisme hebben. Overal hoor je het. Mensen in een vakje plaatsen is erg in. Die heeft dat etiket dus daar hoort deze medicatie bij. Echt aan de slag gaan met deze mensen daar is geen tijd meer voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 O en heu Pinkman een bosje bloemen daar worden vrouwen altijd erg blij van Ja en dat fitnessen voor haar niet hoeft daar voel ik uit dat ze meer met je wil doen. Dat zij belangrijker gevonden wil worden dan dat fitnessen. De alcohol laten staan is een ding, maar aan je relatie werken moet dan ook gebeuren Praten, delen met elkaar, leuke dingen doen met het gezin. Samen zijn. Das heel belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Ja Pink, daarom is het zo belangrijk dat jullie praten, belangstelling tonen voor elkaar, luisteren naar wat die ander zegt en daar op in gaan zonder verwijten of oplossingen enz. Daar zou je vanavond al mee kunnen beginnen door te vragen hoe de dag is geweest bij haar, en dan doorvragen. Dat zal in het begin vreemd zijn ook voor haar, maar zij moet het gevoel hebben dat je haar belangrijk gaat vinden, zeker nu de alc. minder of niet meer in het spel zit. Want wat waren we niet bezig met de alcohol hé en wat was dat belangrijk voor ons? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Zo, dat ziet er lekker uit, Ietje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 (bewerkt) Ben naar het museum geweest vanmiddag. Ik wilde niet alleen thuis zijn. Afleiding. Nog nooit gedaan in mijn eentje. Maar nu we toch bezig zijn met van alles kon dat er ook nog wel bij. lol. Ik was wat gespannen maar ik heb het wel gedaan. En het was nog een leuk museum ook. *trots op mijzelf* 25 mei 2015 bewerkt door NBWtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amandel Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Stoer ! welk museum ben je geweest ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Kaboutertje, goed herstel toegewenst. Het is al een aantal keer gezegd: doe eens een beetje kalm aan. Ik heb net de dagdraad gelezen en verwachtte eigenlijk een bericht van je, dat je morgen weer aan het werk wilde ... Even pas op de plaats en je rust nemen. Een narcose kan zomaar een of twee weken nawerken, je lichaam moet herstellen van een ingreep en je algehele conditie moet met alles van de afgelopen maanden niet al te best zijn. Van nu goed herstellen pluk je daarna de vruchten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Pinkman, je weet niet wat er aan de hand is; misschien weet je vrouw het zelf ook niet helemaal. Als jullie er niet meer uitkomen, dan kun je daarvoor hulp inroepen. Het is vaak maar net dat je even het hobbeltje over komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 (bewerkt) Goedemiddag Nix gelezen Wil wel wat kwijt... Ik merk dat ik zo nu en dan nog steeds boos ben Dat ik me zo heb laten "inpakken" Het beste voor Mai is: - Kliniek in - Hond maar weg - Auto ook gelijk maar op de schroot Dan komt alles goed... Ik had alles goed voor elkaar! Daarna ging het pas "mis" Let op! Dit is geen verwijt Slechts een feit En ik ben Mai. Dus red me wel. Dat wou ik even kwijt. Dank. 25 mei 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Hoi, kaboutertje, beterschap. Pinkman als er autisme in het spel is, kan de communicatie moeilijk zijn. Alleen je kind autistisch? Hier erg rustig. Leuk die dagen, maar ohhhhhhh wat heb ik er een hekel aan. Wel goed gegeten, gewandeld en op tijd naar bed. Morgen alles weer gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Nou Mai, klinkt niet te best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Vlieg, gekozen voor jezelf. Ik denk dat het in je situatie nu, zoals je het beschrijft, beter voor je is. Soms is de rek er even uit en een verplicht familiefeestje is best een flinke aanslag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Klopt het dat ik Akelei mis? Een tijd geleden had zij het even over vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Vlieg, die "verplichte" nummer vind ik verschrikkelijk. Maar als er wat te doen is, zodat ik niet uren op een stoel hoef te zitten, dan is het soms zelfs leuk. Vanmiddag is mijn broer met zijn vrouw even langs geweest, kop thee, wandeling, prima zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Pinkman, je schrijft dat het vreselijk ongezellig is thuis en niet echt beter sinds je gestopt bent met alcohol. Wat bij mij thuis leefde was enerzijds hun vertrouwen in mij dat beschadigd was, en hun vermoeidheid.............. en anderzijds een gevoel van: ZO EN NU IS HET MIJN BEURT (eerst had jouw alcohol-probleem onze aandacht en nu heeft jouw herstel onze aandacht; wanneer krijgen wij JOUW aandacht?) Mijn thuis is niet jouw thuis dus het hoeft niet herkenbaar te zijn. Je gaat 'verders' op zich wel lekker he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Voor jezelf beginnen is Heel Erg Vermoeiend in het begin lijkt me. Heb je de energie daarvoor extra achter de hand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Pinkman, het is bewonderenswaardig dat je er zoveel mogelijk lijfelijk wilt zijn voor jullie zoon. Wel heb ik een vraag voor je (het is geen ongevraagde tip, ook al ben ik een vrouw): Denk je dat je vriendin van jou steun vraagt in de zin van aanwezigheid en hulp in de logistiek of is haar hulpvraag in emotioneel opzicht juist zo gewichtig? Wil ze een hulp of wil ze erkenning en steun en troost? Deleten als ik te erg word he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Stoer ! welk museum ben je geweest ? Ik was naar het teylersmuseum, hier in haarlem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Kabouter! Wat lees ik nou weer .. ik hoop dat je snel van de napijn afbent en morgen naar huis kunt Pinkman, bij ons was het boek ' de 5 talen van de liefde ' van Gary Chapman een enorme hulp http://www.lemniscaatcounselling.nl/upload/De-5-talen-van-de-liefde.pdf We hadden 2 exemplaren, en na elk hoofdstuk spraken we er over. Ik was dit weekend weg met hele gezin. Klasgenoten van de oudste hadden hun eerste communie en feest, wij hadden ons speciaal nu geplande ' ik doe geen communie' feest. Heerlijk weer, leuke dag en blije gezichten! We logeerden bij mijn ouders, waar wijn best grote rol heeft. Ik had ze van te voren al gevraagd om voor mij Rivella in huis te halen omdat ik geen wijn wil drinken. Mijn moeder ' oh ... verkondig je dat overal zo?' Hihi, ja ! Dat helpt. Nouja, helpt; ik heb toch zaterdag en zondag een glas gedronken bij het eten. Ben hier niet negatief om, juist eerder trots op feit dat ik alternatief had en het hierbij kon laten. Mooie stap verder al dan paar weken terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Nu ik terug lees Ik lees mijn bericht terug Is vrnl verleden, met een stukje erfenis Maakt niet uit, is geweest Soms steekt het de kop op Excuus voor de brute inbraak Heb een fijne avond allen! Voor allen en vandaag in het bijzonder voor Rapilos zomaar.... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wisse Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 zeg Vol, erg goed van je dat je het twee keer bij een glas kon laten. bij mij moet die fles dan leeg en nog meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Nee, ik zit dus niet een kliniek Ik leef een behoorlijk recht leven Met lekker veel bochten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 (bewerkt) De wind zelf zie je niet Maar je ziet wel het gras bewegen 25 mei 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 (bewerkt) Ben er allang "bovenop" Spuddeke Dat was ooit, wat ik net deelde Nu terug bij ooit Belangrijker: Terug bij mij Eigenlijk nooit weg geweest 25 mei 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden