Spring naar bijdragen

Zondag 24 Mei

Aanbevolen berichten

Fruit, een wijnende date. Tja, wat moet je ermee? Ik denk dat het wel aangeeft dat ze er in een eventuele gezamenlijke toekomst ook geen moeite mee zal hebben om alleen te drinken. Aan jou de vraag of je dat zou kunnen handelen. Ik zou het niet willen, een partner die regelmatig alleen thuis drinkt. Zegt natuurlijk meer over mij dan over die partner, I know.

Nooit eerder over gedacht, hoe sta ik tegenover een partner die wel regelmatig (veel) drinkt? Ja het zegt idd meer over mij dan over de partner maar ook ik zou het zoveel fijner vinden om een partner te vinden die heel beperkt of niet drinkt. Of het een go of no-go is....ik denk dat het verstandig is om het niet te willen voor mezelf. Goede vraag voor me om wat langer bij stil te staan.......

En voor nu meld ik me droog af en zonder blowen. Nu meteen mijn bed in want ik het het weeeer te laat gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar NA meeting in Reykjavik geweest! Een bijzondere ervaring. Ik was veruit de senior, de rest van 18 tot 35. Zo'n 30 personen. Alles in het IJslands, niet echt mijn tweede taal. Maar ik herkende de structuur en wat woorden. Ik voelde me erg welkom en heb met een paar mensen staan napraten. Echt de moeite waard!

Ik meld me nuchter af voor de dagpact. Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...