Gunn Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Slaap lekker, Lady Jane. En wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Gunn, kijk, daar weet ik nou weer weinig op te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Ik meld me ook droog af, weltrusten voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Laat maar, lieve mensen. Ik ga u allen verlaten. Misschien tot een volgende keer. Hopelijk in beter doen. Slaap lekker. Groet, Gunn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Ik ga afsluiten hier voor vandaag. Vanavond heb ik heel de avond op het internet en op papier zitten rommelen om te kijken of ik zelf een klok kan bouwen. Het is weer eens iets anders dan televisie kijken of een boek lezen. Ook een beetje hersengymnastiek. Het schijnt van hout te moeten kunnen, van karton zelfs. Wie weet. Welterusten beste mensen, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Meld me vanuit Reykjavik droog af. Voor mezelf, niet wat het weer betreft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2015 Lieve Jopie, AUB, blijf. Ik weet dat je op mij doelt met je schrijven. Zullen we morgen elkaar weer treffen hier? Ik beloof nuchter te zijn. Wat niet moeilijk zal zijn; Ik verblijf bij mijn ouders. Geen alcohol-pardon. Lieve groet, Gunn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2015 mooie belofte Gunn ik hoop dat jopie je eraan houdt☺ en een adb-er die nog alles op zichzelf betrekt(☺) heeft het forum beslist nog nodig maar ik meen te lezen dat het niet om jou gaat dus hoop dat jopie zelf dit ook nog even leest voor je/ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden