lady jane Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 amandelmeel Iet? dan is ie vast heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Iedereen staat op het punt om naar bed te gaan, kom ik nog even binnenvallen... Hallo, mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Meld me droog af voor het dagpact. Uiteraard tot morgen, truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Welterusten, Lucide. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Gunn, jij ook! Volgens mij is dit de eerste keer dat ik je online zie. Speciale reden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Hallo Gunn, alles goed? Van een kale kip kun je niks plukken, maar je kunt hem wel nog uitwringen helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Hoi Gunn, tijdje niet gezien. Hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 @Lucide, Ik heb al enige tijd niets van me laten horen hier. Wanneer ik mensen niets te bieden (denk) te hebben, wens ik hier liever niet te zijn. Vooral om andere mensen niet te ontmoedigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Glutenvrij brood is echt niet lekker, maar de cake lijkt me een stuk meer kans hebben op een lekkere smaak. Gewoon veel boter en eieren er in. Hoe vetter hoe better Ik taai af, fijne nacht mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Truste, Ploffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 ha die Gunn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 @MijnGerrit, Het gaat niet goed, maar die uitlating begint zelfs mij ellen de keel uit te hangen. Ik zal actie moeten ondernemen, of het gaat helemaal mis met me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Ha, my fair Lady Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 jammer dat het niet goed gaat Gunn misschien wel juist omdat je ons te weinig blij maakt met je aanwezigheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Het is al zo erg, dat ik al niet eens meer weet welke persoon achter de naam zit. We hebben elkaar dan ook nooit 'echt' ontmoet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 sowhat en zich vervelen het moet niet gekker worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Gunn, wat heb je gegeten vandaag? En verder gedaan? Nog buiten geweest? Het wordt weer beter weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Ik maak weinig mensen blij met mijn verschijning. Niet bepaaldelijk van Dressman-niveau. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 @SoWhat, Een chili con carne met rijst (diepvrieskliekje in/uit de magnetron). PC opgeschoond. Gefietst. Uitgebreid boodschappen gedaan. En iets onuitsprekelijks... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Welterusten, Kaboutertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Kaboutertje, welterusten en beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Gunn, chili is prima voedsel en lekker (vind ik). Fietsen etcetera, je bent goed bezig geweest. Of ik het onuitsprekelijke wil weten, weet ik niet. Lukt het een beetje af en toe? Je klinkt niet zo vrolijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 ik ben wel altijd blij je weer te lezen Gunn en weet zeker dat ik niet de enige ben. al had ik natuurlijk liever dat geen bericht goed bericht zou zijn bij je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 nou, ik heb geen zin meer in de uitslag van het songfestival even genoeg herrie aan de kop gehad voor nu melk voor mij en de kater klaar maken en mn boek mee naar bed nemen slaap lekker en beterschap voor jou kaboutertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Ik leef de Bijbelse 'Weeen der benauwdheid'. Ik sterf bijna elke dag een duizend doden. Tsja, de eeuwigheid komt met een prijs. Een levenslange doodstrijd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden