plof Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Geplaatst 23 mei 2015 Hallo Gunn, alles goed? Van een kale kip kun je niks plukken, maar je kunt hem wel nog uitwringen helaas.
Gunn Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Geplaatst 23 mei 2015 @Lucide, Ik heb al enige tijd niets van me laten horen hier. Wanneer ik mensen niets te bieden (denk) te hebben, wens ik hier liever niet te zijn. Vooral om andere mensen niet te ontmoedigen.
plof Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Geplaatst 23 mei 2015 Glutenvrij brood is echt niet lekker, maar de cake lijkt me een stuk meer kans hebben op een lekkere smaak. Gewoon veel boter en eieren er in. Hoe vetter hoe better Ik taai af, fijne nacht mensen.
Gunn Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Geplaatst 23 mei 2015 @MijnGerrit, Het gaat niet goed, maar die uitlating begint zelfs mij ellen de keel uit te hangen. Ik zal actie moeten ondernemen, of het gaat helemaal mis met me.
lady jane Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Geplaatst 23 mei 2015 jammer dat het niet goed gaat Gunn misschien wel juist omdat je ons te weinig blij maakt met je aanwezigheid?
Gunn Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Geplaatst 23 mei 2015 Het is al zo erg, dat ik al niet eens meer weet welke persoon achter de naam zit. We hebben elkaar dan ook nooit 'echt' ontmoet.
lady jane Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Geplaatst 23 mei 2015 sowhat en zich vervelen het moet niet gekker worden
Gunn Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Geplaatst 23 mei 2015 Ik maak weinig mensen blij met mijn verschijning. Niet bepaaldelijk van Dressman-niveau.
Gunn Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Geplaatst 23 mei 2015 @SoWhat, Een chili con carne met rijst (diepvrieskliekje in/uit de magnetron). PC opgeschoond. Gefietst. Uitgebreid boodschappen gedaan. En iets onuitsprekelijks...
lady jane Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Geplaatst 23 mei 2015 ik ben wel altijd blij je weer te lezen Gunn en weet zeker dat ik niet de enige ben. al had ik natuurlijk liever dat geen bericht goed bericht zou zijn bij je.
lady jane Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Geplaatst 23 mei 2015 nou, ik heb geen zin meer in de uitslag van het songfestival even genoeg herrie aan de kop gehad voor nu melk voor mij en de kater klaar maken en mn boek mee naar bed nemen slaap lekker en beterschap voor jou kaboutertje
Gunn Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Geplaatst 23 mei 2015 Ik leef de Bijbelse 'Weeen der benauwdheid'. Ik sterf bijna elke dag een duizend doden. Tsja, de eeuwigheid komt met een prijs. Een levenslange doodstrijd...
Gunn Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Geplaatst 23 mei 2015 Slaap lekker, Lady Jane. En wellicht tot morgen.
Anette69 Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Geplaatst 23 mei 2015 Ik meld me ook droog af, weltrusten voor straks
Gunn Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Geplaatst 23 mei 2015 Laat maar, lieve mensen. Ik ga u allen verlaten. Misschien tot een volgende keer. Hopelijk in beter doen. Slaap lekker. Groet, Gunn.
jowan Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Geplaatst 23 mei 2015 Meld me vanuit Reykjavik droog af. Voor mezelf, niet wat het weer betreft.
Gunn Geplaatst 24 mei 2015 Rapport Geplaatst 24 mei 2015 Lieve Jopie, AUB, blijf. Ik weet dat je op mij doelt met je schrijven. Zullen we morgen elkaar weer treffen hier? Ik beloof nuchter te zijn. Wat niet moeilijk zal zijn; Ik verblijf bij mijn ouders. Geen alcohol-pardon. Lieve groet, Gunn.
lady jane Geplaatst 24 mei 2015 Rapport Geplaatst 24 mei 2015 mooie belofte Gunn ik hoop dat jopie je eraan houdt☺ en een adb-er die nog alles op zichzelf betrekt(☺) heeft het forum beslist nog nodig maar ik meen te lezen dat het niet om jou gaat dus hoop dat jopie zelf dit ook nog even leest voor je/ons
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden