Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

@Lucide,

Ik heb al enige tijd niets van me laten horen hier. Wanneer ik mensen niets te bieden (denk) te hebben, wens ik hier liever niet te zijn. Vooral om andere mensen niet te ontmoedigen.

Geplaatst

Glutenvrij brood is echt niet lekker, maar de cake lijkt me een stuk meer kans hebben op een lekkere smaak. Gewoon veel boter en eieren er in. :)

Hoe vetter hoe better :)

Ik taai af, fijne nacht mensen.

Geplaatst

@MijnGerrit,

Het gaat niet goed, maar die uitlating begint zelfs mij ellen de keel uit te hangen. Ik zal actie moeten ondernemen, of het gaat helemaal mis met me.

Geplaatst

Het is al zo erg, dat ik al niet eens meer weet welke persoon achter de naam zit. We hebben elkaar dan ook nooit 'echt' ontmoet.

Geplaatst

@SoWhat,

Een chili con carne met rijst (diepvrieskliekje in/uit de magnetron). PC opgeschoond. Gefietst. Uitgebreid boodschappen gedaan. En iets onuitsprekelijks...

Geplaatst

nou, ik heb geen zin meer

in de uitslag van het songfestival

even genoeg herrie aan de kop gehad voor nu

melk voor mij en de kater klaar maken

en mn boek mee naar bed nemen

slaap lekker :moon:

en beterschap voor jou kaboutertje :rose:

Geplaatst

Ik leef de Bijbelse 'Weeen der benauwdheid'. Ik sterf bijna elke dag een duizend doden. Tsja, de eeuwigheid komt met een prijs. Een levenslange doodstrijd...

Geplaatst

Laat maar, lieve mensen. Ik ga u allen verlaten. Misschien tot een volgende keer. Hopelijk in beter doen. Slaap lekker.

Groet,

Gunn.

Geplaatst

Lieve Jopie,

AUB, blijf. Ik weet dat je op mij doelt met je schrijven. Zullen we morgen elkaar weer treffen hier? Ik beloof nuchter te zijn. Wat niet moeilijk zal zijn; Ik verblijf bij mijn ouders. Geen alcohol-pardon.

Lieve groet,

Gunn. 

Geplaatst

mooie belofte Gunn

ik hoop dat jopie je eraan houdt☺

en een adb-er die nog alles op zichzelf betrekt(☺)

heeft het forum beslist nog nodig

maar ik meen te lezen dat het niet om jou gaat

dus hoop dat jopie zelf dit ook nog even leest voor je/ons

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...