Antoinnette Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Allemaal goed bedoeld, maar laat budget niet toe, dank u/jullie. Komt allemaal goed uiteindelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Even vraagje van volstrekte leek. Mijn laptop doet het nu nog, moet wel constant aan accu en kan hem niet uitzetten. Kan ik ook met tablet of weet ik wat via mijn provider tf internetten? Heb daar geen verstand van dus. Voor de moderator omdat het adb draadje is, nog droog hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Via pb reactie is ook ok hoor, hoort hier niet, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Suikertje, raspberry pi 2B, 38 euro. Die is nog sneller dan een oude laptop denk ik. Aansluiten op de tv (hdmi). Ergens een toetsenbord, of voor 10 euro eentje kopen. Misschien heb je al ergens nog een adapter voor de stroom. Zo ben ik ook begonnen vorig jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Suiker, ja dat kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Als alles mee zit binnenkort paar honderd euro vakantietoelage, maar niet alles hieraan besteden. Veel achterstallige dingen kopen na 2 jaar. Maar zie wel. Kan er ook veel drank van kopen, maar dat gebeurt niet. Eerst nieuw gebit, dan nieuw zelfvertrouwen en toch maar eens reageren op vrouwen die contact met me willen, Daarna zie ik wel verder. Stapje voor stapje, werkelijk hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 (bewerkt) Ik had een paa haanden geleden een sony laptop vaio van 8 jaar oud gekregen. Deed prima. Ook batterij, gek genoeg. Bij het grof vuil gedaan, want oude rommel. Ben ik allergisch voor. Had je gratis mogen hebben, mwaja dat is achteraf. Helaas heb ik het ding weggegooid 14 mei 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Dag frummers, het analyseren van mijn verslavingsgedrag is, naast zwaar, ook heel nuttig. Dat is de afgelopen 24 uur wel gebleken. Ten tijde van mijn gebruik was ik een gemene manipulist die smerig misbruik maakte van de kwetsbaarheden van zijn lieve vriendin. Ik deed er alles aan om haar weg te krijgen. Als zij op visite, in bad, in bed of ergens anders was kon ik namelijk lekker mijn gang gaan en toegeven aan mijn verslaving, stiekem! Omdat ik weet dat ze veel moe is speelde ik daarop in. Als ze overdag had aangegeven dat ze heel erg moe was en vroeg naar bed zou gaan die avond, greep ik mijn kans. Als ze, in mijn ogen, te lang bleef zitten in de avond (ik wilde tenslotte ongestoord drinken) gaf ik aan dat ik me aan haar irriteerde. Zij vroeg dan waarom en ik gaf aan dat ik vond dat ze niets deed om van haar oververmoeidheid af te komen. Als je niet vroeg naar bed gaat moet je morgen ook niet zeiken zei ik dan. Vervolgens voelde zij zich enorm schuldig en slecht over zichzelf en ging ze (geheel in mijn straatje) vroeg naar bed en ik kon weer drinken. Alléen drinken, lekker in mijn eigen bubbel. Ik heb ontzettend veel spijt van dit lage gedrag, heb haar dat ook verteld, mijn excuses gemaakt ( voor wat die waard zijn) en mijn maniertjes tot in detail aan haar uitgelegd. Ik ben nu 3 weken droog en toch vertoonde ik gisterenavond ditzelfde gedrag. Omdat ik nu weet dat dit verslavingsgedrag is ben ik eens goed na gaan denken. Ik drink toch niet, hoe kan dat nou, dacht ik eerst. Nu ben ik er achter dat ik een vervanger heb gevonden in gamen op mijn spelcomputer. Ieder vrij moment vlucht ik achter dat ding en ik kan niet wachten tot mijn vriendin naar bed gaat zodat ik de tv voor mezelf heb om weer te vluchten voor alles wat zwaar is. Ik heb direct alles uitgelegd aan haar ( deed ik eerder nooit ) en vooral aan mezelf beloofd dat ik de spelcomputer maar even laat voor wat het is. Het feit dat ik het gedrag herken, dat ik direct open ben naar mijn partner en mijzelf en dat ik er direct iets mee doe geeft me hoop voor de toekomst. Het is mooi om mezelf te leren kennen!!! lady jane en ProudMary reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Goed bezig Agnieta! Een goede stap om het oude gedrag om te buigen. En fijn dat je man je kan bijstaan hierin. Eten is toch wel belangrijk ja. Je had buiten niet afgemaakt zei je. Jouw kijk daarop is anders dan die van je man begrijp ik. De klassieker " is het glas half vol of half leeg " schiet mij te binnen. Je bent er in ieder geval mee bezig geweest. Dat op zich is al voldoende toch? Al herken ik het wel hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Lucide, wat ben ik blij te lezen hoe je het aanpakt zeg! Dank je wel dat je dit met ons deelt. Oud gedrag, hm, is mij ook niet vreemd dus. Lucide reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Meld me droog af. Truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Ik meld me nuchter af voor de dagpact. Welterusten en misschien tot morgen. Ik hoop dat de mormels en andere beesten me met rust laten vannacht. Alle ramen en deuren dubbel gecontroleerd: in het nachtslot. Het is een erg lange dag geweest, dus ik zal wel slapen als een blok hout en dan is de kans minder dat ik van iets wakker wordt wat er niet moet zijn. Vanmiddag een heerlijke fietstocht met een vriendin gemaakt, koffie met vlaai op een terras en vanavond naar een NA meeting geweest. Ik ben dankbaar voor deze dag. (Ondanks het mormel vanmorgen erg vroeg....) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Goeieavond Nog weinig gelezen hier vandaag Slechts een klein begin Daarom typ ik nu Dingen als vervelend zien Een (on)gewone dag markeren als ongewone dag Mensen die werken Stil op straat Feest in de stad En je ega die elders is Sinds dik een jaar nu weer een relatie/een samen-zijn Een muzikant, dus veel op "ongewone dagen" weg Elkaar kunnen laten en er samen voor elkaar zijn Heel goed en tevens moeilijk alleen kunnen zijn Ondertussen weten dat dit een mind-set is Dus ook hier altijd en immer het toverwoord Vertrouwen In jezelf En alles, het hele universum om,- en in je Meer is er niet Vooruit kijken Dus voor vandaag een goede vriend uitgenodigd Om samen onkruid te wieden bij te kletsen en kijken waar, hoe en met wie ik nu deel. Pauzeren met een shaggie, eten koken, terwijl de ander gewoon de afwas doet als vanzelfsprekend Plassen met de deur open Vertrouwen Omdat je elkaar gunt en weet En daarmee tevreden kunt zijn Blij wezen met wat je hebt Eerlik, open Onbevangen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Een poging in de hoop dat het de lading dekt Ook al doet het dat niet Een goed verstaander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 ord mai? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Het is mooi, alles Ik als zondags (pinkster) kind De mensen die mij al langer zien Zo is het altijd geweest Ook met guitarman, de scheiding die er op volgde Alles in de tussentijd met nu inbegrepen Want het is altijd nu Vind mezelf meestal nog prima ok En ben blij met vriend En hij met mij Met onszelf en ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 ord Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 na een onbevredigende loze dag wat spijt dat ik niet toch naar het strand ging, al was het om te wandelen/fietsen in de duinen of op de boulevard desnoods. Ach, dan waardeer ik morgen weer extra als ik zorg dat ik wel wat actiever ga worden weer. slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 1/2 woord flauw he ben er weg mee sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Actie dus! Verloren dagjes accepteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Nee grappig Jane! Wel stom dat ik hem niet zag! Goeie nacht Allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Dat zeg ik! Mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Maar ik zeg niet alles Want dan zou ook ik weer hele dagen hier kunnen zijn En ik heb gekozen voor (nu) niet Groets en lief, Margreeth Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Wat mankeer je dan? Ik kan alles (zelf) Behalve als ik mezelf een probleem aanpraat Help! Ik drink.. Help! Ik drink niet meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 It is all the same Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden