Joeri1975 Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Dag luitjes.Ben nu bijna 6 maanden van de drank af en de verleiding naar een heerlijk hoegaarden is vrij groot. Druk dit nog subtiel uit geloof ik. haha. Zijn er meerdere die al van de drank af zijn en tips hebben voor het verlijdingsgevoel?????? Gr Joeri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Hee joerieIk zou zeggen lees ff onder het kopje thema'sDaar kom je vast bevestigingsverhalen tegen, met het antwoord waarom je het toch echt beter niet kunt doen.IN ieder geval gefeliciteerd met je 6 maanden en welkom hiergr Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Hallo Joeri,6 maanden is heel lang om droog te staan Joerien het niet drinken gaat wennen, de eufori dat je het kuntis er een beetje af, dus ben je minder trotsen misschien houd je jezelf dan een beetje voor de gek dat je denktdat je in een half haar zo sterk bent geworden dat je nu sociaal kunt drinken?Goed dat je hier bent gekomen, want dan neem je de verantwoordelijkheiden staat open voor het feit dat je niet in de valkuil wilt stappen.Niet doen dus, het is het niet waarden jij bent het waard het volgende half jaar ook vol te makenAls je een heel jaar alles bent aangegaan zonder te drinkenweet dat je het kunt, dat je er eigenlijk alleen maar beter van bent gewordendan schijnt die verleiding minder sterk te wordenzegt men hierwant ik zit zelf op de 7 maanden en 3 wekendus mag ook nog ff doorgaan om te ervaren of/dat het kloptmaar het klinkt logisch dus ik ben nieuwsgierig genoegom het nog even vol te houden en de verleiding weerstaan vind ik ook best cool Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Ha JoeriIk ben zelf pas begonnen, jij bent al veel verder dan ik.Ik kan je daarom alleen welkom heten, dus bij dezen!!Welkom:moon:Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Goh Joeri, dat je je nu pas meldt!Knap hoor, stoppen zonder ADB; dat lukte mij maar steeds niet.Heb je jezelf drooggelegd of had je hulp van een andere instantie?Heb je daar geen tips gehad?Je zou ook alsnog het programma van ADB kunnen volgen,al geloof ik wel te hebben begrepen dat dit inmiddels niet meer gratis kan.Of je volgt de dagdraad; daar legt ieder van ons zijn eierenen krijgt ruggespraak van de rest.Zit vast wel iets bruikbaars tussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden