GymJunkie Geplaatst 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst 17 april 2015 Hoi! Ik ben 25 en ben op mijn 15e begonnen met blowen. Sinds mijn 19e, toen ik op mezelf ging wonen, blow ik dagelijks. Op een paar missers na, ben ik sinds 2 weken gestopt met blowen. Maar de afgelopen 4 dagen blow ik weer volop, hier baal ik behoorlijk van. Ik wil de draad van het stoppen weer oppakken. Het stoppen brengt veel positieve spoed met zich mee. Maar het laat me ook echt inzien wat mijn blowgedrag voor puinhoop heeft gemaakt in mijn leven. Ook komen er allerlei gevoelens terug. Ik ben prikkelbaar, opgefokt en mijn humeur wisselt om het uur. Herkent iemand dit? En hoe kun je hiermee omgaan? Ook al gaat het stoppen mij niet makkelijk af, ik wil doorzetten. Ik ben die vredige roes van het blowen nu alweer zat. En die verdomde vreetkicks ook, bah. Blowen schopt al mijn plannen door elkaar dus ik zet door! Ook al ben ik soms een manisch monster, ik ben wel nuchter. En ik weet, het is een tijdelijk gevoel. Zijn hier ook andere stoppers aanwezig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst 17 april 2015 welkom GJ mooi, een maatje voor Miriam? Die zit nu één plaats onder jou bij wie is wie. succes! Miriam reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst 17 april 2015 Welkom GJ, Dat van die gevoelens en zo is herkenbaar, maar dan bij het stoppen met alcohol... Die voorspoed is héél waardevol, dat maakt dat het het waard is. Succes met jouw proces! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miriam Geplaatst 19 april 2015 Rapport Share Geplaatst 19 april 2015 Blowen schopt al me plannen door elkaar.. klopt helemaal.. ik ben ook begonnen met blowen rond mijn 15de , het dagelijks blowen is bij mij de laatste 2 jaar en de laatste 2 jaar heb ik dan ook niks uitgevoerd.. en ik wil nog zoveel.. en dat gaat niet samen nee..blowen maakt je passief en dan word alles vanzelf saai..circeltje kom je dan in is mijn ervaring succes met je plannen om het echt helemaal te laten fijne dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden