Miriam Geplaatst 1 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2015 Heb een email gekregen, sta bovenaan de wachtlist, volgende week krijg ik mijn behandelplan.. ow gelukkig ik ben zo blij eindelijk te kunnen beginnen. moest het ff melden.. ben zo blij hulp te krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2015 heerlijk voor je meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2015 Mooi Miriam! Je hoeft het niet alleen te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2015 Internetcursus Miriam? Mooi dat er ook op dat front nu wat gaat gebeuren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2015 Blij met hulp bij verslaving.....gaat vast goed komen met jou Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden