plof Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Welterusten beste mensen. Morgen weer een nieuwe dag, denk ik dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 (bewerkt) Dag Spud, zo'n taal wil ik hier best missen. Als je niet normaal kunt communiceren is het beter dat je weggaat, ja. Waarom nu toch? Waarom altijd elke keer de rol van scheidsrechter / moderator? Waarom elke keer bepalen wat er hier op het forum wel en niet mag gebeuren. In velerlei vormen zie ik dit steeds terugkomen. We zijn toch allemaal maar deelnemers, niemand voert hier de regie, niemand is de baas. Niemand kan bepalen wat een ander moet of mag doen. Hoe komt het toch dat jij dat elke keer wel probeert te doen? Of zie en begrijp ik je steeds verkeerd? En verder zie ik dat alles gedelete is, ik kan er geen soep meer van maken. Ik begrijp het allemaal niet meer eigenlijk en vraag me af of ik het wil begrijpen....Vind het jammer personen in conflict te zien die ik allemaal graag mag voorzover je iemand op ADB kan kennen. Ik heb liever niet dat iemand weggaat, ik heb liever dat het weer ontspannen wordt qua sfeer. 18 februari 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden