Spring naar bijdragen

Geklooi met het plaatsen van foto's


bolletje

Aanbevolen berichten

Hallo die Tactive,

 

Misschien niet de juiste plaats om een vraag te stellen over het plaatsen van foto's maar ik denk laat ik het toch maar eens proberen misschien kunnen jullie me verder helpen.

Vind het vervelend als ik het iedere keer aan anderen moet vragen om het te doen voor mij.

Als ik een foto wil plaatsen krijg ik zodra ik de link wil plaatsen de melding  Er is een fout opgetreden.

Je hebt geen toestemming om die afbeeldingsextensie te gebruiken op deze community.

Kunnen jullie mij zeggen wat ik fout doe en hoe ik dit moet veranderen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bollie, het is geen fout van de verslavingdebaas. Hoogstens dat de foutmelding wat cryptisch is.

 

Als je een plaatje wilt plaatsen, dan moet je een link opgeven naar het plaatje.

 

Je geeft een link op naar iets wat geen plaatje is. Vandaar de foutmelding. Wat je opgeeft is een link naar software zoals een fotoboek of een webpagina, die wel het plaatje verborgen in zich heeft, maar zelf geen plaatje ís.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja en hier wordt het me al zooooooo godsgruwelijk ingewikkeld Plofke. Hoe geef ik een link op naar dat plaatje. Vroeger had ik imageshack, dat vond ik niet zo moeilijk maar de foto's die ik toen onder mijn berichtjes geplaatst heb, staan er ook niet meer op.

Dat ik het niet meer snap kan toch niet allemaal te maken hebben met dat gezuip joh? :(:D

Zal ik je eens wat anders vertellen, ik denk dat het de ouderdom is. :blush:

 

Doe ik Moddie :rose:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou blijkbaar ondervinden meer mensen last, gezien dit topic.

Fijn dat je het zegt Bol en nee ik denk niet dat het met ouderdom te maken heeft.

Eerder iets verkeerd ingesteld op je pc waardoor het ineens behoorlijk ingewikkeld wordt om een link te plaatsen hier. En te communiceren met het forum.

 

Ik ondervind namelijk ook problemen. En het meest lastige van alles is, is dat wanneer ik de poging wil annuleren ik dat niet kan. De knop is er wel, maar werkt niet. Kruisje rechtsboven ook niet. Eerder kon ik dan enkel nog uitloggen om er vanaf te zijn, maar nu moet ik een pagina terug kiezen.

 

Kan het zijn beste tactive dat je sommige dingen ingesteld hebt moeten staan om daarvan gebruik te kunnen maken? Want ik installeer bepaalde files van windows bewust niet. En sommige andere programma's gebruik ik ook niet.

Ik heb onlangs mijn pc opnieuw laten installeren omdat ik geen overzicht meer had, op wat voor rommel ik binnen gehaald had of niet. En vanaf dat moment zijn mijn problemen begonnen. Ik kan niet meer quoten en geen linken meer plaatsen. Tenzij ik heel veel privé gegevens van mezelf vrij geef.

Zouden we misschien een bepaald programma wel moeten hebben om hier nog linken te kunnen plaatsen?

 

Ik neem namelijk aan dat het probleem inderdaad wel ligt bij de enkele gebruiker die er last van schijnt te hebben. Maar de reactie van de leden die er geen last van schijnen te hebben, vind ik dan soms ook best wel sneu en totaal niet opbouwend. Als de meerderheid er geen problemen mee heeft, schijnt het dus blijkbaar altijd aan je eigen onkunde te liggen. En moet je er niet verder over zeuren. Dat vind ik niet opbouwend. Omdat ik dat dan verder trek. Naar de rede waar we hier allemaal voor zitten. Namelijk onze alcoholverslaving. In een clubje van mensen die daar geen problemen mee ondervinden wordt je ook rap zo uitgemaakt. En dan kan je met die frustraties hier wel goed terecht. Snap dus ook niet zo goed dat er geen ruimte is en begrip voor mensen die dus tegen een forum gebruikersprobleem aanlopen. Dat dat voor mijn gevoel een beetje afgedaan wordt met dom zijn of nog niet helemaal op de rit of zo.

Mijn reactie daarop is vaak defensief en gemener worden. Omdat alles onveiliger wordt.

Ik vind het zonde dat Bol het op haar leeftijd betrekt. Omdat ik wel weet dat ze slimmer is dan dat.

Daarom kom ik ook met mijn gepruts. Is ze tenminste niet de enige die aangeeft moeite met dingen te hebben en ik ook niet.

Voordeel is wel, dat zij het netter kan verwoorden dan ik.

Maar ik geloof dat er meer mensen zijn geweest die moeite hebben met links plaatsen momenteel.

Dus misschien met meer onderzoek valt het misschien wel op te lossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is niet de leeftijd. Want bollie kan oblivion en skyrim uitspelen op de computer. Daar heb je toch echt skills voor nodig. :)

 

Ik kan het niet met woorden uitleggen, maar ik zou het plaatsen van een foto moeten voor doen, samen met iemand achter de comuter. Alleen heb ik geen windows computer. Dus dat gaat niet op afstand met plaatjes.

 

Mijn vrienden vragen mij ook vaak om hulp en die zijn niet zo oud. En dan vaak relatief simpele dingen, zoals toevoegen van een email account aan iphone. Het ligt zeker niet aan de leeftijd. Maar omdat computers hele domme machines zijn.

 

De vraag waarom het moeilijk is, kan ik ook niet uitleggen. Want dan zou ik een aantal abstracte concepten moeten uitleggen. En dat gaat verder dan het uitleggen hoe je een plaatje moet toevoegen. Pas als je die concepten weet, dán pas wordt het simpel.

 

Verslavingdebaas kiest er om bepaalde redenen om geen plaatjes (behalve dan iniminie-plaatjes) op de website te hosten. Dus dan moet het op een meer ingewikkelde manier. Daardoor wordt het voor sommige mensen het te moeilijk, want plaatjes worden om bepaalde redenen nooit direct op internet getoond, maar altijd met een software laag erom heen, bijvoorbeeld een html-pagina.

 

Maar dat is een keuze van verslavingdebaas.

bewerkt door ploffie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sproetje ik kan met Google ook niet quoten maar met  Firefox weer wel. Met Google moet ik ook weer iedere keer opnieuw inloggen omdat mijn gegevens verloren gaan als ik uitlog maar met Firefox blijven ze wel staan. Misschien ligt daar het probleem een beetje bij jou.

 

Tja dan moet het daar aan liggen Plofke, die comp. zijn gewoon stom. :D

Ach ik kom er wel een keer uit en anders moet ik jou maar weer eens lief aankijken, maar ik zou het zo graag zelf willen doen en niemand lastig willen vallen. :lips:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Plof moet ook niet aan zichzelf twijfelen. ;)

Die uitleg die je geschreven hebt werkte goed!

 

Weet je wat ik denk dat het kan zijn?

Dat de server waar adb op draait nogal overbelast wordt door al die plaatjes en links. En als het forum niet rap opstart gaan mensen ook klagen.

En dat er dus meer gekozen wordt voor het forum online te houden dan al die linken te uploaden. En ze door dat plaatsen van ons geregeld last krijgen met auteurs rechten.

Ja klinkt maf! Maar een forum hebben en onderhouden komt veel meer bij kijken dan enkel deelnemers hebben hoor. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...