Gast Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Denk dat jij er best veel hebt Agnieta, als je een dekbed op zijn plek weet te wapperen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 bekomen van de eerste meeting ja. vervolg nog niet geweest had beursweek in Utrecht volgende week donderdag zijn ze weer aan de beurt met me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Maar heeft niemand tussentijds contact met je opgenomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Dat klinkt wel erg Valentijn eenzaam Agnieta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Of liet je dat de eerste keer nog niet toe? Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 ik heb mijn gegevens nog niet gegeven Spud. dus konden ze niet bellen ook al hadden ze gewild. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jette28 Geplaatst 14 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Leuk dat je zo'n topdag had Lady Jane! Wat voor sport doet je dochter? Hier ook een goede dag mijn dochter goed volleybal gespeeld maar toch verloren helaas, daarna klein feestje met thee ipv wijn, en zo lekker slapen... meld me dus droog af voor dagpact... trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Dacht ik al Albert. Slim denk ik wel. Want hoe lief en goed bedoeld, een beetje teveel ondersteuning kan uitgelegd worden als een schoolmeester die je achter de vodden zit. Ik merk steeds meer aan mezelf dat het daar misschien wel een beetje fout is gegaan tussen mijn groep en mij. Die wilde me allemaal behoeden voor de valkuilen waar zij ingevallen waren, wat ik eigenlijk doe met mensen met psychiatrische problemen die op mijn pad komen. Maar ik wilde mijn kop gewoon stoten in het proces, geen ouder die mij aan het handjes zou nemen. Daar heb en had ik inmiddels geen vertrouwen meer in. Wat wrs ook tegenwerkte is dat ik in een groep opgenomen werd met mensen die toen 30 jaar ouder waren dan ik. Dus als ze door de weeks belde puur uit interesse hoe het met me ging, voelde ik me gecontroleerd. Ook al voelde ik me er niet thuis, heb wel die 12 stappen gedaan. En ik denk nog steeds dat dat wel helpend is. Omdat ik daarmee toch een lijntje gelegd heb. Goed je grenzen dus aanhouden en aangeven wat jij wil. Is mijn advies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 (bewerkt) 100 jaar getrouwd met de man waar je al voor je stoppen met drinken van hielt hoop ik Agnieta. Bedoelde het een beetje semi grappig. Op je eerdere berichten. Ik zou me zwaar bedonderd voelen als mijn vent of vrouw het belangrijker zou vinden om iets zonder mij te doen op deze dag. Als ik erachter kwam dat het valentijn was. Erg dubbel dus. er verwijdert 14 februari 2015 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 ook volleybal Jette leuke sport he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Maar dan praat ik eigenlijk over niks. Ik weet niet wat een langdurige relatie inhoudt, mensen hielden het niet langer met mij uit dan een half jaar. Mijn max ligt op een 365 dagen. Dus daarvan weet ik niks en wil er liever ook niks van weten. Toch kan ik enorm genieten van liefde en verbondenheid die ik bij mensen zie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 (bewerkt) Lieve frummers tijd voor mij om naar bed te gaan droog wel te verstaan hè truste allemaal tot morgen 14 februari 2015 bewerkt door AlbertRemmo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Ik zat naast 60tigers en 70tiger met een heel groot schuld gevoel naar hun gezin toe. En had begrip voor hun pijn en verdriet, maar soms als ik mijn verhaal deed werd ik soms geremd omdat sommige dat niet wilde of konden horen. Vooral niet mijn denken over alles en al helemaal niet geloven dat ik niks goed te maken had. En dat bracht een wanvertrouwen bij mij. Niet omdat zij iets verkeerd deden, maar omdat ik mezelf ingeprent had dat volwassenen ook niet alles weten en dat je er dan vooral niet op moet vertrouwen dat zij je wel uit de put trekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Truste Albert! Dag ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Toch snap ik dat antwoord niet Agnieta. Denk ook niet dat ik ooit begrijpen zal, tenzij ik ooit iemand passend vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Liefde, is voor mij iemand los kunnen laten. Meer ken ik niet op liefdes vlak of voel me al snel ongemakkelijk omdat ik het niet ken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Daarom snap ik veel relaties niet, al ben ik blij dat ik daar niet in zit vaak. On happy met elkaar over de gang van zaken, maar ook niet zonder elkaar kunnen. Ik zou dat geen dag kunnen overleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 En ik ben er weg van! Krijg het benauwd van dit gesprek. Wat ik zelf aanrichtte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 goed gegaan Erik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Dekbedhoes binnenstebuiten doen -> dan pak je de verste puntjes vast -> daarmee pakje je 2 puntjes van je dekbed vast -> vervolgens draai je de hoes eroverheen. Precies ff wapperen met dekbed en klaar. Ik was ook binnenstebuiten en dan hoef je niet eens iets om te draaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 goed gegaan Erik? Ja droog gehouden. Wel eerder weg want vond het niet zo leuk eigenlijk. Muziek stond zo hard weer :-( Wat ik wel heel leuk vond was iemand die ik op nieuwjaarsborrel gezien had en echt naar me toekwam van wat zie jij er veel beter uit. Ze wist van mijn bloeddruk. En iemand anders die me blijkbaar gezien had op het vorige feest begon over dat ik vorige keer zo aangeschoten was en nu aan de bitter lemmon zat. Ik weet niet eens meer dat ik er aangeschoten uitzag, ik dacht dat het meeviel. Maar iemand die me niet kent valt het dus gelijk op en blijkbaar zag ik er vorige keer opvallend bezopen uit. Geeft toch ook te denken. Toch blij dat ik even twee uur mijn gezicht heb laten zien en verder ga ik vooral meedoen met wandelen, hardlopen, schaatsen.....dat is veel meer iets voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Dat heb ik ook es geprobeerd en toen kon ik de uitgang niet meer vinden Wat een herkenning met het opmaken van bedden. Zo deed ik het ook de eerste keer voor mijn moeder me de truc leerde van binnenste buiten en wapperen. Idd zat ik ook gevangen in mijn dekbed toen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 nou dat weet je nu ook weer Erik hoef je volgende keer niet meer te aarzelen wat je ook doet/kiest doe hat zodat het bij je past en ja logisch dat jij niet doorhad hoe je eruitzag aangeschoten dan kijk je meestal niet in een spiegel. Ik schrok vroeger wel eens van foto's na afloop rooie kop, opgeblazen, warm dacht ik was het echt zo erg? Nou frummers, ik mag nog even zoon feliciteren om 00.00 uur al 22 jaar adb haha Kom jij net bij kijken Gerrit truste erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Wat niet naar de sauna vanwege Valentijn? Dacht dat de sauna nu juist rond deze tijd heerlijk rustig zou zijn. Valentijn staat toch voor je lief extra liefde tonen? Dat mag je in de sauna toch niet laten zien? Dacht juist dat dit de meest geweldige dag was om de sauna min of meer voor jezelf te hebben. Weer iets verkeerd verstaan blijkbaar. Erik, ik ben gestopt met naar feestjes te gaan waarbij ik van te voren al voel nee. Toen ik daarmee begon, werden feestjes die ook luidruchtig waren en ik de helft van de mensen nog steeds niet verstond veel leuker en drinken veel onbelangrijker. Ik leerde het verschil in mijn gevoel kennen of ik ergens zin in heb of dat ik iets doe omdat het verplicht lijkt. Want geen enkel feestje is uiteindelijk verplicht. Het maakt het tot een verplichting als je het gevoel hebt dat je een goed excuus moet hebben om het af te zeggen. Dus ik heb me regelmatig afgemeld met de boodschap dat het niet goed voelde om te komen. Daar kan niemand niks mee maar is een goed excuus. En na het feesten is iemand die rede ook allang vergeten. Nu ga ik naar feestjes, waar ik de mensen nog steeds amper versta, terwijl mijn gehoor heel goed is. Maar muziek, andere gesprekken op de achtergrond, veel omgevingsgeluiden maken het mij ook moeilijk om dingen te volgen. Maar ik ben er wel en geniet daarvan. En hoor ik iets interessants, dan durf ik ook best te zeggen ik versta je binnen niet zullen we even buiten verder praten. En het toffe daarvan is, is dat heel veel mensen zeggen ja, omdat ze eigenlijk van hetzelfde last hebben. Er was een speciale Valentijnsdag in de sauna vooral gericht op een diner in het restaurant in de sauna.....alles draait om verkoop. Ik vind een sauna ook niet de meest romantische plek want ze zijn altijd best streng met intimiteiten tussen mensen. (gelukkig maar ook) De reden dat ik nu thuis ben is omdat ik nadat ik wat mensen gedag gezegd te hebben er eigenlijk geen zin in had en ook niet verlicht wilde blijven. Ik had de helft van de tijd al buiten gestaan tussen de rokers want dan kan ik wel gezellig meepraten. Ik kan best sociaal zijn en over echt alles praten maar niet met herrie. Het aantal mensen dat teveel gedronken had viel wel mee. Als vrouw zal je dat niet kennen denk ik. Het meest slappe geouwehoer is altijd bij de urinoir het groepsgesprek op een rijtje tussen mannen die duidelijk niet meer goed uit hun woorden komen. Zo was ik ook bedenk ik me dan altijd..... Vooral dat iemand die ik sowieso graag mag als kennis er was en met haar een tijdje heb kunnen bijkletsen maakte het toch wel even de moeite waard. En als ik niet gegaan was had ik er steeds over gedacht van was ik toch maar gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Liefde, is voor mij iemand los kunnen laten. Meer ken ik niet op liefdes vlak of voel me al snel ongemakkelijk omdat ik het niet ken. Mooi Spuddeke! Het is laten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden