Jette28 Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 (bewerkt) . 19 februari 2015 bewerkt door Jette28 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 Welkom Jette, Succes met de cursus. Dapper dat je stap hebt gezet. Jette28 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 Welkom Jette. Goed dat je er bent. Ja waardeloos dat drankgedoe hè. Ik kon het me ook niet voorstellen: leven zonder drank. Maar het kan. Ik, jij, vele anderen. En weet je: het leven is veel leuker zonder drank. Ik gun het je. Ga ervoor! Jette28 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 Jette28 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 Welkom Jette. Ja, een gedoe, dat is het...minderen, weer meer, stoppen.... Stoppen is duidelijk, geen ruimte voor onderhandeling. Misschien moet je het eens een tijd proberen, niet drinken. Veel hier komen lezen en schrijven en kijken hoe dat bevalt. Je wordt er altijd wijzer van. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 (bewerkt) welkom Jette, alleen al het feit dat je het neerschrijft en plaatst getuigt van meer durf dan ik had destijds. en zie, met mij is het prima gegaan ik kon en wilde veel meer dan ik dacht, en nu ben ik daar heel blij om. Je hebt veel om voor te gaan jette en dat begint bij jouzelf 8 februari 2015 bewerkt door lady jane Jette28 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2015 Hoi Jettie en welkom hier Drank voegd werkelijk niks toe... toen ik stopte leek het onmogelijk...maar toch het is mogelijk Heel veel succes Jette28 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden