timmo39 Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 (bewerkt) sorry, wegens privacy toch maar verwijderd. 30 januari 2015 bewerkt door timmo39 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petervdww Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Hoi Tim, Goed bezig hoor! Ik dacht dat ik ook geen schrijver was maar ik kom hier ongemerkt toch heel vaak. Het geeft mij namelijk steun die je soms nodig hebt. Veel succes met het niet drinken! Grt, Peter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Hoi Tim 2 weken alcoholvrij...mooie start Lezers zijn er ook nodig ..dat houdt schrijvers weer bezig. Succes...en laat af en toe wat van je horen joe het ermee gaat...eij zijn ook nieuwsgierig naar jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Ik ben ook niet zo'n schrijver hoor, maar ik wil je toch even feliciteren en aanmoedigen. Ga zo door, dag per dag, de kop is er af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Hoi Tim, Welkom hier op dit forum: Complimenten voor je eerste twee weken droog. Bij mij waren dat de lastigste, ik hoop voor jou ook. Het heeft voor mij ook lang moeten duren, voordat ik echt in de gaten had dat drank voor mij niets toevoegt en alleen problemen veroorzaakt. "Gewoon" niet drinken geeft veel rust en veel andere voordelen. Ik wens je veel succes op je pad en ook ik ben nieuwsgierig naar af en toe een berichtje van je. Ik stuur je zo een PB-tje, een persoonlijk bericht, waar ik een stukje tekst in kopieer over de globale werking van het forum. Misschien heb je er iets aan. Als je aangemeld staat, dan zul je ten teken van het ontvangen van zo'n bericht het envelopje, rechts bovenin beeld, rood zien kleuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Hee Tim ! Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Welkom Timmo een mooie start hier 2 weken volgende posting over 2 maanden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timmo39 Geplaatst 30 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 (bewerkt) sorry, wegens privacy toch maar verwijderd. 30 januari 2015 bewerkt door timmo39 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Welkom en succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden