hummer Geplaatst 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2015 Hallo, ik ben nieuw op dit forum. Ben pas gestart met de behandeling alcoholdebaas. Ben niet eerder op een forum actief geweest, dus moet even kijken hoe een en ander werkt. Hoop op leuke, nuttige en fijne contacten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2015 Hoi Hummer, Welkom op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2015 Hoi Hummer welkom! Fijn dat je ook al begonnen bent met de begeleiding. Ik hoop dat je zal vinden wat ik hier heb gevonden. Erkenning en begrip! Veel leesplezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ree Geplaatst 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2015 Ha Hummer, Van harte welkom op dit forum. Hier kun je gewoon je dingen kwijt die jou bezig houden. Je angsten, twijfels, vorderingen,...noem het maar op. Je krijgt vaak vrij snel wel een reactie of goede raad van iemand. Heel veel succes en tot de volgende keer, Ree Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ree Geplaatst 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2015 En Hummer, Als je een berichtje plaatst, zie je aan de linkerkant je eigen gegevens. Ik schrok me de eerste keer rot, want je wilt wel even anoniem blijven. Geen paniek, wij zien die informatie niet. Veel succes hummer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2015 Hoi hummer, welkom hier Misschien kan je iets meer over jezelf vertellen. Succes. MijnGerrit stuurt je nog wel bericht over hoe en wat hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2015 Hoi Hummer, Welkom hier! Net zoals jij heb ik me indertijd aangemeld voor de internetbehndeling en dat is me goed bevallen. Evenals dit forum trouwens. Ik hoop dat je hier gaat vinden, wat je zoekt of nodig hebt. Zoals Suiker al aankondigde stuur ik je na dit bericht een PB-tje, een persoonlijk bericht. Als je hier aangemeld staat, zie je het envelopje rechts bovenin je scherm rood kleuren, ten teken van het ontvangen van zo'n PB. Ik kopieer daar een stukje tekst in over de globale werking van het forum. Misschien helpt het wat bij het wennen hier. Veel succes, ik hoop je regelmatig te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2015 Hoi Hummer, welkom! weet waar je aan begint hoor ook ik schreef ooit de zin die jij nu schreef en nu ben ik ruim 5 jaar verder en kom hier nog steeds elke dag even. En heb ook na die zin nooit meer gedronken dus voor mij was het heel erg de moeite waard, en nog steeds. Ik hoop dat jij deze zin hierboven over 5 jaar ook kunt schrijven aan een nieuwkomer hier. hummer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2015 Hoi Hummer en welkom hier Fijn om te lezen dat je met internet behandeling bezig bent. mooie stap gezet. Succes en ach het forum loopt wel los...je bent eral Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden