Spring naar bijdragen

Donderdag 8 januari


lady jane

Aanbevolen berichten

Pfff...

Ik geef het op voor vandaag.

Eindopdracht was zo goed als klaar, effe kokkerellen en wat denk je, kan ik het document gewoon niet meer terugvinden.

Weet 100% zeker dat ik het document heb opgeslagen, maar waar.....

Grrr...

Afijn, voor vandaag genoeg geweest.

Ik ga opslomen.

En hopelijk vannacht zonder rottigheid de nacht doorkomen.

Fijne avond allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Plof het zal allemaal wel in de Koran staan hoor maar ik denk dat er in de Koran veel veranderd is door de mens zelf. Net zo goed als dat er veel veranderd is in de Bijbel.

Maar ik heb heel sterk het gevoel dat dit helemaal de verkeerde kant op gaat en dat we kunnen rekenen op extreem veel geweld in de wereld.

Het gaat allang niet meer om het eigenlijke doel van het geloof maar er is maar één ding heel belangrijk vandaag de dag en dat is macht.

Wat zullen er weer veel mensen zijn die erg angstig zijn om datgene wat er gebeurd. En angst is een hele slechte raadgever zeker als het een hele hoop mensen aangaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn weekend is begonnen, voor de eerste keer. Dat voelt raar. Ik kreeg er zowaar trek van en dat gebeurt niet zo vaak meer.

Het was ook snel weer weg hoor, maar onverwacht.

Morgen heb ik genoeg te doen; ik wil die extra vrije dag niet zo weg laten glippen.

 

't Is lekker rustig hier en ik ga voor de televisie hangen. Daar heb ik zin in.

 

Verder ben ik me in mezelf aan het verdiepen en ben benieuwd waartoe dat gaat leiden.

 

Blondie, ik hoop dat je je document weer gaat vinden. Als het opgeslagen is, dan moet dat lukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fruit mooie discussie op gang gezet, ik vind het fijn om te lezen en sta er ook zo in.

Morgen bij mijn moslim buren uitgenodigd om te komen eten. Vanaf het begin dat ik hier woon wordt er door hun om mij bekommerd, erg lief. Ik ben zo ongelovig als wat en leef apart van mijn veel oudere partner waar ik zwanger van ben. Evengoed wordt ik geaccepteerd, zoals het hoort en maakt geloof helemaal niet uit. Wel gek dat ik van mijn Nederlandse collega's soms moet horen wat een vreemde keuze ik heb gemaakt met de stap om in een lat relatie zwanger te raken. 

Jammer dat er een groep geradicaliseerd wordt- die verpesten het voor de andere moslims. 

Ik zou eigenlijk aan de geradicaliseerde moslims voor willen stellen om een gevangenis volgende keer als aanslag te gebruiken. Pedofielen en moordenaars die daar lig ik niet wakker van, maar mensen die onschuldig naar hun werk gaan en een stukje voor een krant willen schrijven daar snap ik niks van. 

 

Monster dacht ook dat je een man was  :)

 

Blondie succes met je opdracht, you can do it!

 

Wijfie wat erg van je paniek aanval!

Zit je wel lekker in je relatie? Wat voor persoon is je man?

 

Ploffie wat voor muziek speel je?? Wil ik ook ooit nog doen piano les, lijkt me heerlijk.

 

Alle was van de kleine is klaar opgevouwen en opgeruimd. Heerlijk! 

Volgende week voor het laatst naar Zweden. Dan ben ik 33 weken en mag tot 36 w vliegen.

Wiegje staat op mijn slaapkamer, ook schoon en opgemaakt, kan mijn ogen er niet vanaf houden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieselot, het ligt in de hoek van codependency, codependentie in het Nederlands.

Ik vind het moeilijk om nee te zeggen en in sommige situaties voor mijzelf op te komen. Ik kan erg helpend zijn naar anderen toe en de vraag die ik mezelf stel is waarom. Wat zit er achter, waarom doe ik dat?

Een aantal zaken heb ik in het verleden al aangepakt. In mijn werk gaat het nee-zeggen tegenwoordig goed. Ik moest wel tegen een burn-out oplopen om daar achter te komen. Complimenten accepteren lukt ook behoorlijk tegenwoordig.

Ik heb dit nu net bij de kop gepakt, dus kan het alleen maar wat onbeholpen neerzetten hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Gerrit, mooi dat je dat herkend van jezelf. Er zijn een hoop mensen die dat doen en hier geen inzicht in hebben.

Jij maakt al een hele stap in je bewustzijn zo te lezen en ben je druk bezig om er een juiste vorm aan te gaan geven.

Wat er achter zit en waarom je het doet is niet belangrijk- denk ik, want dat is terug kijken en waarschijnlijk naar een negatieve gebeurtenis in het verleden. Ik vind het meer belangrijk hoe je er nu mee dealt en zo te zien ga je al stapjes vooruit. Situaties terug halen die beter hadden kunnen gaan en daarvan leren, maar dat doe je al. Klopje op je schouder van mij ;)

Moet ook zeggen dat het je ook kan sieren.

Vind het knap als mensen zoals jij kunnen reflecteren naar zichzelf. Is een hele uitdaging omdat aan te gaan. 

Neem er een lekker bakkie thee bij, kacheltje aan, muziekje, tvtje en be happy :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

 

Hoe is het met jullie vandaag? Overdag ging het hier wel aardig. Maar nu zo sinds een uurtje, slaat t weer toe. Ik wil gewoon rustig de avond door komen maar denk steeds aan t wijntje en de zak chips die in mijn kast liggen. Kan de afleiding niet vinden. Hoe doen jullie dat?

 

Liefs

Ingrid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Inkie,

 

Ik snoepte, ging wandelen, douchen, in een boek lezen, even iemand bellen. Dingen om mijn aandacht wat af te leiden, even patroon doorbreken.

Het wordt snel minder hoor, die heftige trek.

Niet vechten, maar verduren. Vechten verlies je als je niet oplet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helleu, ik kom net van een domibo waar ik vier alcoholvrije biertjes heb weggetikt (in 5 uur) en bitterballen als avondmaal heb gegeten. Ik vind het echt bizar en bijna onwerkelijk hoe weinig (geen) moeite ik heb om niet te drinken. Geen enkele trigger. Kan toch niet? Toch is het zo. Oh ja, en ik had sjans met een man die ook aan het av zat. Grappig wel.

Jammer voor de geinteresseerden dat het symposium is uitverkocht. Dan knuffel ik mezelf wel :-)

Fijne avond allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...