JaNina Geplaatst 3 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 (bewerkt) W 5 mei 2015 bewerkt door JaNina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2015 Ik vind dat niet zo confronterend hoor, meer getuigen van mens zijn en blijven en daar de verantwoording voor nemen. Volwassen is dus een beter woord voor haar. Want dat ene moment om het eerste glas wel te nemen vond ik vroeger mezelf een klein kind dat haar zin wil hebben. Ik had in die tijd graag van Refusal gehoord lijkt me nu. Maar ik kan me voorstellen dat het voor jou iets lijkt van: wat dan nog steeds angst voor trek en eraan toegeven? Na al die jaren? Dat is wel een boodschap om in je achterhoofd te houden, dat het na al die jaren nog steeds op de loer kan liggen. Voor ons lijkt niet drinken op een gegeven moment vanzelf- sprekend maar is het dat misschien nooit meer. Ik vind het wel fijn me daar af en toe van bewust te zijn, en blijven. JaNina reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden