JaNina Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 (bewerkt) H 5 mei 2015 bewerkt door JaNina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 JaNina, welkom bij de club Enorm knap van je dat je nu al 3 weken droog staat en om te stoppen in de decembermaand. Met recht trots op jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Hoi Janina, Welkom hier Inderdaad onzettend goed dat je al drie weken zonder drank door bent gekomen. Ik wens je heel erg veel succes; de motivatie lijkt wel snor te zitten. Ga je dit helemaal alleen, nou ja met dit forum dan, aanpakken? Of heb je nog hulp in één of andere vorm? Hoe dan ook, zet hem op! Ik hoop je vaak te lezen. Na dit bericht stuur ik je een PB-tje, een persoonlijk bericht. Als je aangemeld bent, dan zie je het envelopje rechts bovenin je scherm rood kleuren ten teken dat je een bericht hebt. Ik kopieer daar een stukje tekst in over het forum. Je hebt hier al wat gelzen, maar misschien heb je er nog iets aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Trouwens, leuke avatar! Ik heb een kater, maar diens silhouet is wat gevulder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Hey JaNina, Wat een goed besluit. Moest even onderzoeken wat je bedoelde met die Polyneuro en nog iets er achter ! Zet hem op. Ik heb hier al veel steun gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 30 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 (bewerkt) D 5 mei 2015 bewerkt door JaNina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Hoi JaNina, Welkom op het forum. Ontzettend knap om in december te stoppen met drinken. Je mag trots zijn op jezelf. Succes op je pad en kom maar veel hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Welkom JaNina goed bezig meis niks aan toe te voegen. lekker veel hier lezen en schrijven en veel succes gewenst, het is het zo waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 31 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 (bewerkt) x 5 mei 2015 bewerkt door JaNina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 JaNina Mooie start van t nieuwe jaar! Eerst een aanloopje.... En dan hup ! Ga goed ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 een mooier kado kun je jezelf niet geven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Hoi JaNina, Welkom van mij ook. Je verhaal is helder en je klinkt gemotiveerd! Da's mooi. En knap ook...al ruim drie weken. Succes en top dat jezelf dit cadeau geeft! Proficiat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 1 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 (bewerkt) O 5 mei 2015 bewerkt door JaNina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 De beste wensen voor het nieuwe jaar! Goed gedaan JaNina! Ik heb gisteren ook o% champagne gedronken... en ik zei op een gegeven moment ook, ach, mijn theetje is zeker zo lekker. Wel even opletten met zoethout in de thee...het is lekker maar als je té veel daarvan drinkt kan dat een hogere bloeddruk veroorzaken. Ik sta soms ook op met het gevoel van een kater...nog steeds. Weet dan niet altijd waar dat door komt. Verschil is wel dat dat gevoel sneller weg is dan met een echte kater! En je lijf is natuurlijk nog aan het ontgiften en herstellen..dus misschien dat het daar van komt? Succes voor het komende jaar...ook met het minder snoepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ree Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Hoi JaNina, Welkom bij de club. Slechter slapen, meer snoepen, je voelen alsof je een griepje onder de leden hebt....komt mij bekend voor. Maar dat trekt wel weg. Ik heb gisteren aan de dubbeldrank gezeten en om 24.00 uur een alcoholvrije champagne. Ook geen 0,5%, want het zal niet schadelijk zijn, maar ik ga nu ook voor helemaal 100% av. Je mag met recht trots zijn op jezelf. Het besluit echt niets meer te drinken is al een dikke pluim waard. En hier op het forum kun je veel kwijt, positieve ervaringen, maar ook frustraties en ergernissen. Ik probeer iedere dag een stukje te schrijven, een soort dagboekje bijhouden. Daar voel ik me wel prettig bij. Maar iedereen doet het op zijn/haar eigen manier. Er zijn in ieder geval op dit forum heel veel lieve mensen die je graag bijstaan en goeie raad kunnen en willen geven. Geef niet op, want (en deze heb ik niet van mezelf ) drank voegt niets toe. Zo ontzettend waar. Als kind heb je toch ook gelukkige tijden meegemaakt en dat was (als het goed is) ook zonder drank. Ik wens je een heel goed, gezond en alcoholvrij 2015. Je bent al goed op weg. Veel sterkte en succes. Ree Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 1 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 (bewerkt) B 5 mei 2015 bewerkt door JaNina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 1 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 (bewerkt) R 5 mei 2015 bewerkt door JaNina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 1 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 (bewerkt) H 5 mei 2015 bewerkt door JaNina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 3 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 (bewerkt) H 5 mei 2015 bewerkt door JaNina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 3 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 (bewerkt) A 5 mei 2015 bewerkt door JaNina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Veiligheid en nu echt op je eigen benen gasn staan Autorijden leer je pas als de instructeur niet meer nasst je zit Maar wel herkenbaar hoor. Ik heb toen met peut afsloot...eigenlijk was ik er er en toch weer niet... Miste haar en de leerzame gesprekken. Ik en mijn peut hadden een afdpraak dat als er wat was dat ik altijd bij huisarts terecht zou kunnen.en dat we over 1 jaar elkaar weer zien als daar behoefte aan is. Daar heb ik ook gebruik van gemaakt..dat was nodig en terecht Heb direct goede hulp gehad en adviezen..want ik was nog niet zover om dit zelf optelossen Weet je ,soms moet je een deur sluiten om weer verder tekomen Dat wat er was...waar het omging is er niet meer...het zijn totaal nieuwe situaties die je even doen wankelen of twijfelen Afscheid nemen van iemand waar je een band mee hebt voelt dubbel... Succes...twijfel niet over je kunnen..diep van binnen ligt je antwoord Weet je de weg niet meer dan kan je hulp vragen...das jou vangnet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 3 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 (bewerkt) H 5 mei 2015 bewerkt door JaNina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Nina er is een maatjes-draadje het kan ontzettend be;angrijk zijn ooit iemand even te kunnen mailen/bellen voor wat extra steun. Ik heb de mijne al dik 5 jaar en ons contact is niet echt frekwent meer maar is dat zeker wel lang geweest. Elk jaar spraken we ook wel een keer af om even bij te kletsen en wat leuks te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 3 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 (bewerkt) J 5 mei 2015 bewerkt door JaNina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Janina, wat fijn dat je een maatje hebt. Zij kan even belangrijk zijn als een life line dat kan zijn. Schroom NOOIT om haar aangeboden hulp te accepteren en te bellen als je wankel staat. If you want to use, use the phone. Fijn dat het zo goed gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden