Spring naar bijdragen

JaNina stelt zich voor.


JaNina

Aanbevolen berichten

Hoi Janina,

 

Welkom hier :rose:

Inderdaad onzettend goed dat je al drie weken zonder drank door bent gekomen. Ik wens je heel erg veel succes; de motivatie lijkt wel snor te zitten.

 

Ga je dit helemaal alleen, nou ja met dit forum dan, aanpakken? Of heb je nog hulp in één of andere vorm?

 

Hoe dan ook, zet hem op! Ik hoop je vaak te lezen.

Na dit bericht stuur ik je een PB-tje, een persoonlijk bericht. Als je aangemeld bent, dan zie je het envelopje rechts bovenin je scherm rood kleuren ten teken dat je een bericht hebt. Ik kopieer daar een stukje tekst in over het forum. Je hebt hier al wat gelzen, maar misschien heb je er nog iets aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De beste wensen voor het nieuwe jaar!

 

Goed gedaan JaNina!

Ik heb gisteren ook o% champagne gedronken...

en ik zei op een gegeven moment ook, ach, mijn theetje is zeker zo lekker.

 

Wel even opletten met zoethout in de thee...het is lekker maar als je té veel daarvan drinkt

kan dat een hogere bloeddruk veroorzaken. 

 

Ik sta soms ook op met het gevoel van een kater...nog steeds. Weet dan niet altijd waar dat door komt.

Verschil is wel dat dat gevoel sneller weg is dan met een echte kater!

En je lijf is natuurlijk nog aan het ontgiften en herstellen..dus misschien dat het daar van komt?

 

Succes voor het komende jaar...ook met het minder snoepen  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi JaNina,

 

Welkom bij de club. Slechter slapen, meer snoepen, je voelen alsof je een griepje onder de leden hebt....komt mij bekend voor. Maar dat trekt wel weg.

Ik heb gisteren aan de dubbeldrank gezeten en om 24.00 uur een alcoholvrije champagne. Ook geen 0,5%, want het zal niet schadelijk zijn, maar ik ga nu ook voor helemaal 100% av.

Je mag met recht trots zijn op jezelf. Het besluit echt niets meer te drinken is al een dikke pluim waard. En hier op het forum kun je veel kwijt, positieve ervaringen, maar ook frustraties en ergernissen. Ik probeer iedere dag een stukje te schrijven, een soort dagboekje bijhouden. Daar voel ik me wel prettig bij. Maar iedereen doet het op zijn/haar eigen manier.

Er zijn in ieder geval op dit forum heel veel lieve mensen die je graag bijstaan en goeie raad kunnen en willen geven.

Geef niet op, want (en deze heb ik niet van mezelf ;)) drank voegt niets toe. Zo ontzettend waar. Als kind heb je toch ook gelukkige tijden meegemaakt en dat was (als het goed is) ook zonder drank.

 

Ik wens je een heel goed, gezond en alcoholvrij 2015. Je bent al goed op weg. Veel sterkte en succes.

 

Ree

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veiligheid en nu echt op je eigen benen gasn staan

Autorijden leer je pas als de instructeur niet meer nasst je zit

Maar wel herkenbaar hoor.

Ik heb toen met peut afsloot...eigenlijk was ik er er en toch weer niet...

Miste haar en de leerzame gesprekken.

Ik en mijn peut hadden een afdpraak dat als er wat was dat ik altijd bij huisarts terecht zou kunnen.en dat we over 1 jaar elkaar weer zien als daar behoefte aan is.

Daar heb ik ook gebruik van gemaakt..dat was nodig en terecht

Heb direct goede hulp gehad en adviezen..want ik was nog niet zover om dit zelf optelossen

Weet je ,soms moet je een deur sluiten om weer verder tekomen

Dat wat er was...waar het omging is er niet meer...het zijn totaal nieuwe situaties die je even doen wankelen of twijfelen

Afscheid nemen van iemand waar je een band mee hebt voelt dubbel...

Succes...twijfel niet over je kunnen..diep van binnen ligt je antwoord

Weet je de weg niet meer dan kan je hulp vragen...das jou vangnet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nina er is een maatjes-draadje

het kan ontzettend be;angrijk zijn ooit

iemand even te kunnen mailen/bellen

voor wat extra steun. Ik heb de mijne al

dik 5 jaar en ons contact is niet echt frekwent meer

maar is dat zeker wel lang geweest. Elk jaar spraken we

ook wel een keer af om even bij te kletsen en wat leuks te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Janina, wat fijn dat je een maatje hebt. Zij kan even belangrijk zijn als een life line dat kan zijn. Schroom NOOIT om haar aangeboden hulp te accepteren en te bellen als je wankel staat.

 

If you want to use, use the phone.

 

Fijn dat het zo goed gaat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...