rapilos Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Maar...morgen maar 1 kookadresje van een uurtje, dus de rest van de dag lekker vrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Hai Rapi nou ik ben net de honden uit wezen laten dat was al een heel karwei. Kan mij nu even niet voorstellen dat je op de fiets moet. Had met de postkar vanochtend ook de grootste moeite Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 ik heb net zoon naar de trein gebracht werd bijna geschept door de stadbus die zo de stoep op glibberde dus toen ben ik maar midden op de weg gaan lopen ook stukken spekglad, maar beter grip dan op de stoepen. Raps, petje af voor jou meid! en nu met mn boek en melk lekker mn bedje opzoeken en eindelijk uitbuiken truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Goede nacht beste mensen, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Agnieta: fijn om je weer even te lezen. Je klinkt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Ik zit weer in de fase waarbij ik het lastig vind om naar bed te gaan. Ik stel het uit. Ik herken dit wel van eerder. Ik weet ook dat het weer anders wordt. Het is zoals het is; dan 's morgens maar langer blijven liggen. Nu toch maar naar bed. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden