Spring naar bijdragen

Zondag 21 december


Yogajuf

Aanbevolen berichten

Goeie avond allemaal,

Vandaag was het zo rustig dus niet gewerkt.

Vanmiddag wel bezoek gekregen  van een vriendin met haar vrouw. Vriendin had haar vader dood aangetroffen vorig jaar, nadat ze met hem afgesproken had. Hij had een eind aan zijn leven gemaakt. Dat komt er nu allemaal uit dus is ze flink depressief. Zo heb ik haar in die 32 jaar dat ik haar nu ken, nog niet gezien. Maar het is een bikkel hoor, die komt er wel bovenop.

Verder heb ik besloten dat, zodra er een :sun: is, ik er met m'n toeter in ga lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond best mensen,

 

We hebben vroeg gegeten vandaag en als toetje een sportwedstrijd van mijn dochter bezocht. Dat was alweer even geleden. Wat oude bekenden gezien en een leuke wedstrijd, die met plezier werd gespeeld. Dit was een ongeplande activiteit en daardoor misschien nog wel leuker.

 

De dagdraad begon zo voortvarend vanochtend, maar is nu wat ingezakt. Maakt niet uit natuurlijk.

 

Suiker, de motoren staan gewoon in de garage en als het even kan dan rij ik toch een stukje. Zolang er geen kans op gladheid is, gaat dat prima. Als er pekel op de wegen ligt wel even schoonmaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gerrit, mijn rode brommert, dat is mijn kindje, die staat in de huiskamer. Mijn zwarte, die eigenlijk nu van mijn dochter is (ze mag hem hebben, gratuit, en raadt es wat? ze wil hem niet op naam zetten want dan moet ze wégenbelasting gaan betalen! en WA verzekering! samen zeker 268 euro per jaar!  :( ), daar rijd ik nog vrolijk op rond. Maar pekel en gladheid probeer ik te vermijden door dan te fietsen binnen een straal van 30 km. 

 

Er bestaan winterbanden voor de fiets. Ik heb ze: mijn fiets werd bij aanschaf gelijk 2 keer zoveel waard. Het is een zegen!! Sinds ik ze heb is het nog niet glad geweest <_< .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...