Yvonne Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Probeer je weer voor de geest te halen hoe je voelde bij dat hoesten, bij de pijn, bij de benauwdheid. Dát was waarom je stopte met roken. En eentje..... kan niet, dat kan ik niet, dat kan jij niet. Net zoals je op een gegeven moment van dat nepding af moet zien te komen. Er komt onherroepelijk het moment dat je denkt dat een echte ook wel even kan, even omdat je nu echt een beloonmoment hebt.... Niet doen Blondie, die trek blijft nog wel een hele poos, maar zal op een gegeven moment minder worden. Je weet waar je het voor doet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 En geeft die peuk voor meerwaarde na een paar weken. Veranderd het je leven..de dag..het moment Je bent niet voor niks gestopt Waarom wou je eigenlijk stoppen? Is vast niet van de ene dag ip de andere dag gekomen. Een ontsteking komt niet zomaar uit de luchtvallen Ontsteking krijg je omdat iets geirriteerd is...iritatie op iritatie. Wat doe je als je rook...elke trek iriteer je je luchtwegen. Longen die jou dagelijks van de nodige zuurstof voorzien..die keihard werken voor jou.. En jij wil ze hinderen in hun levensbelangrijke werk. Dat verdiend toch geen 1 long Een long is blij met frisse lucht...een stoombadje met eucalyptus of lavendel Straks heerlijk op je landgoed jou van zuurstof voorzien zodat jij kan oogsten en genieten Zo nu jij weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 (bewerkt) Dat is denk ik nu juist het probleem, Huttula en Yvon Gestopt omdat het met mijn longontsteking gewoonweg niet kon. Had de adem er niet voor en juist toen zo gemotiveerd. Nu ik weer opgeknapt ben trekt het juist weer om te roken, al weet ik verstandelijk dat het beter is niet. Herken nu het vechten weer tegen de trek zoals met de drank. Dat vechten verdween op een gegeven moment, dus hoop dat dat ook gaat gebeuren met het niet-roken... Geduld! 28 december 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Klopt Voor betekende stoppen met roken het einde van de wereld Nu snsp ik niet dat ik ooit eraan begonnen ben Alles of niets hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 (bewerkt) Dag 16 zit er bijna op. Vanmiddag effe kritiek monumentje... Samen met collega die rookt buiten onder de overkapping overdracht. Owww, wat trok die peuk toen! Niet gedaan, maar overdracht onder de overkapping doe ik dus ook niet meer... Afijn, leuk is anders. Moet eerlijk bekennen dat ik meer moeite heb met stoppen met roken en gestopt blijven dan dat ik had met de drank... Een echte nicotinist dus 30 december 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Hey Blondie, knap dat je het niet gedaan hebt! Ik hoop voor je dat je het volhoudt! Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Hoop ik mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Dag 18 gaat van start. Op naar een rookvrij jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Yeahhhhhh...ze kan het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Kan een voorbeeld aan je nemen, chapeau! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Thnx voor jullie vertrouwen in mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2015 Vandaag 3 weken precies. Valt me zwaar tegen. Juist in stress situatie en op piekermomenten trekt die peuk nog steeds. Maar ik hou vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2015 Yeah, that's the spirit!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 4 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2015 Mooi op weg.....dat zijn waarschijnlijk ook de momenten dat je xou gaan drinken Heel herkenbaar. Ik vind je een kanjer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2015 Volhouden Blondie! Het gaat echt beter worden (zei de ervaringsdeskundige) , Geduld, geduld! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 Gisteren was ik blij geen sigaretten in huis te hebben. Vandaag weer wat gekalmeerd, maar wat blijft die gewoonte trekken. Uitzitten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2015 Gefeliciteerd blondie...met je verjaardag het mooiste kodoo heb je jezelf al gegeven. een rookvrije verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2015 Ik ga er van uit dat je nog steeds het peukje kunt laten voor wat het is???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari 2015 Vooralsnog wel Yvon. Al vind ik het lastiger dan de drank laten voor wat het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2015 Gelukkig...dacht net nog ff...tis stil Omgekeerd zou het ook moeilijk zijn geweest...weet ik me te herrinneren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari 2015 (bewerkt) Dat denk ik ook huttula. Ongetwijfeld dat de eerste tijd zonder de drank ook niet makkelijk was. Echter dat vergeet je na verloop van tijd toch een beetje en daardoor lijkt dit moeilijker. Zolang ik die eerste maar niet neem geldt ook hier. Voegt niks toe! 11 januari 2015 bewerkt door blondie6173 huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 Gestruikeld... En door... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 Drankloos heeft momenteel prioriteit, maar geef nog niet op. Morgen weer dag 1 van rookloos leven huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 En door. Roken is weer een heel andere dan alcohol vond ik. Erg lastig en vooral vervelend. Dat zeurt de hele dag soms. Dapper Blondie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 Yep...morgen weer een nieuwe dag, nieuwe kansen! Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden