Gunn Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Dank je wel, Jen. Wow, een hele pot nog wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Knisper knetter wandelweer, nu koffie en he zie ik Gunn, hoi, ik herinner me je uit de tijd dat je een oom? op bezoek kreeg... Leuk veel nieuwe frummers, blijven komen hoor... Gaat Spud vandaag op vakantie, las iets van op een koffer zitten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Voorzie ik juist een kopke thee dat ge met trilhanden kunt bedienen, wilt ie weer groene. Kipje en Gunn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Ben jij nog in het buitenland Yo?Ja, yogamaatje, tot de feestdagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Hihi... tis niet snel goed he Jen? Wat betreft de koffie Gunn, ik ben jaren lang de dag begonnen met koffie, maar de laatste maanden begin ik met een lekker bakje thee. Gewoon een beetje op mijn gemak wakker worden en dat bevalt mij best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Meer moet dat niet zijn hé?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Zoeken op groene thee + alcohol levert me bovenstaande kop op. Mwa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Hé Eline, Foei, dat van m'n oom is alweer ruim twee jaar geleden. Dat is alweer een tijd gelee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Good heavens, schrik me rot.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Nou Gunn... je bent ook een aardige tijd weggebleven hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Je hebt zo'n avontuurlijk leven, Gunn, we houden het niet bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 @Jen, Dat zou best een knappe dame kunnen zijn. Misschien het verlepte uiterlijk door de alcohol, en de grote ogen van de caffeine in de grone thee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 De spiegel is er niks tegen he, Von? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 't is een beetje als Sue Ellen Gunn. Goede Tijden, Slechte Tijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 @Jen, Is het wel een celebrity, die dame op de foto? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Ik heb een idee voor een dikke roman. Gunn Oblomow in de eenentwintigste-eeuwse lage landen Gunn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 geen idee, Gunn. Het kwam van Google afbeeldingen dus er zou best copyright op kunnen staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 It wasn't me, it wasn't me, it wasn't me - Lou Reed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Ik schrok omdat de foto wel heeeeel groot is Jen.... ennu..... als ik heel eerlijk ben.... ze ziet er zo slecht nog niet uit voor zo'n close up. Ze heeft een hoop minder rimpeltjes dan ik heb. Totaal zonder make up... Geen idee wie het is, maar zou zo maar een heel mooie dame kunnen zijn als ze lacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Ah, Gontsjarov. Gha, dat mocht ik willen. Zijn status als Edelman dan. Niet z'n lethargie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 ja dat is ook wel zo it is me it is me it is echt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 het was geen quizvraag Gunn. Zomaar aan het stoefen met je kennis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Dagpact:Blondie jowan Nancy Fransje Kruidenthee Morge allemaal. Donker, vochtig weertje hier...fris ook... Iets minder onbestemd dan gisteren (dank voor 't vragen Jen) Ineens is dat gevoel er...waarom, waarvan..geen idee... het hoofd is in verleden en toekomst. Dan slaap ik slechter en pieker te veel. Mij niet onbekend, maar de laatste tijd kon ik er goed mee omgaan, afgelopen week minder. Tja....Acceptatie? Vannacht in ieder geval wel doorgeslapen...daar knap ik ook van op. Vandaag in de boeken...studeren... Fijne dag allemaal en sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Zie trouwens dat we een jarige hebben vandaag Octavia... Van harte Octavia, ik wens je een fijne verjaardag.Kom je nog eens langs om te vertellen hoe het gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden