bolletje Geplaatst 24 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 (bewerkt) Ja dan moeten we inderdaad een stukie om, maar dat zou ik er graag voor over hebben.Wat een lange lijst mensen We gaan zo een stop maken, zodat iedereen naar de wc. kan en even de benen strekken, ik ben zo stijf als een haruk, en moet nodig 24 december 2014 bewerkt door bolletje AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Lekker plassen in de sneeuw. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 giddie up go pappa leuk Tine ook mee; we zien je hier veel te weinig meis, maar evengoed een warm welkom! en Albert, je zit in elk geval in mn hart jong, dus je bent er wel degelijk hopelijk volgend jaar ook in de slee, met een goed 2015 achter de rug AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Ik heb weer een hele doos Kerstbonbons gehad, lust iemand er een? ik durf anders niet meer op de kilokillerdraad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Ja Jane ik lust er wel ééntje en dan gauw die doos wegzetten anders zijn ze allemaal door mij op gegeten AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 ik heb gisteren ook een doosje leeggesnoept Bol doen we deze samen, vang! AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Dank je Jane jij bij mij ook. Sorry dat ik niet adequaat reageer maar dat kan even niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Sterkte Albert, de laatste dagen hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Hohoho....helemaal uitgezweet en uitgebaddert..dus ik stink niet...mag ik ergens tussen zitten nu AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hsper Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Ok. Bolletje, daar ben ik dan dus zet me er maar op al snap ik nog niet 100% wat het inhoudt maar ben vandaag en de rest van de dagen alleen en nog steeds nuchter al heb ik al een paar keren behoorlijke trek gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 ArresleepactRudolf BolYogajufReeMijnGerritJootje op gerrits schootjeIetjefietjeWimmeltWalrusNancyWijfieKastanjeBlondieHuttulajaneProudMarySowhat, met hondjeTatumRapilosSkipLotus66 Kaboutertje Zullen we clown ook mee nemen? Vind hij vast geweldig op zo'n grote slee Dus: Clown Tine Adam Kate Monster Skip Hsper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Hspr, zo, je staat er op! Bol heeft in het eerste bericht geschreven dat het pact bedoeld is voor forumdeelnemers die de kerstdagen en de oud en nieuw droog door willen komen. Een extra steuntje in de rug. Lees maar eens een stukje,dan krijg je een idee waar het over gaat. Als je er uit bent, mag je het mij ook vertellen Sterkte en succes, ook hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 (bewerkt) nou Hsp, je zit aan ons vast nu gedurende de feestdagen drinken we niet bonbonnetje? 24 december 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Hut, nog een plekje gevonden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hsper Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 Hspr, zo, je staat er op! Bol heeft in het eerste bericht geschreven dat het pact bedoeld is voor forumdeelnemers die de kerstdagen en de oud en nieuw droog door willen komen. Een extra steuntje in de rug. Lees maar eens een stukje,dan krijg je een idee waar het over gaat. Als je er uit bent, mag je het mij ook vertellen Sterkte en succes, ook hier! Ok ik heb het gelezen dus als ik het goed begrijp vertel ik hoe ik me voel naar de kerstdagen en oud en nieuw enzo. Niet zo heel spannend want ik voel er niks bij, voor degene die me post in wie is wie gelezen hebben weten een beetje over me verleden en dat heeft er mee te maken. Aantal jaren geleden zat ik er wel heel erg mee tijdens kerst en oud en nieuw en dan zoop ik mezelf een slag in de rondte maar deze periode de afgelopen 10 jaar, ik zat 3x vast met kerst en oud en nieuw, 5x zat ik in de opvang rond deze periode en 2x sliep ik buiten maar wat ik wil zeggen, als je al zovaak klote hebt gevoelt rond de feestdagen wordt je daar een beetje immuun voor. Het enige waar ik van baal is dat morgen alles dicht is want heb me inrichtingsgeld binnen en nu kan ik morgen niks kopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 Hohoho.....ben net wakker...heerlijk plekje gevonden ⛄ Lijkt wel de arreslee van noach Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 (bewerkt) OPSTAAN ALLEMAAL WE VERTREKKEN WEER. Moet jij eens kijken hoe je je voelt nu je besloten hebt om de kerst nuchter door te gaan brengen Hs. Dat is een hele nieuwe ervaring voor jou waar je je aan vast gaat houden. Het gaat je lukken. Probeer je te concentreren op andere dingen dan drank en zorg dat je maag vol zit dat neemt de trek weg. Verwen jezelf vandaag maar met lekker eten. 25 december 2014 bewerkt door bolletje huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hsper Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 Nou niet te gek hoor, moet nog 25kilo afvallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 Hs. heb je geen leuke film of zo? En heb jij ook dieren? En hobby's? Probeer iets te gaan doen kerel, want als je blijft zitten ben je zo bezig met dat het saai is? En w.b. die kilo's, die gaan er later wel weer af hoor, eerst maar proberen om de kerst alc. vrij door te komen, dus flink eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 Oh ik dacht dat ik mij ook aangemeld had. Ik kon alleen niet kopiëren gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 Goed zo Luna ! Kom er maar bij . Ik schuif wel een stukje door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 Oh fijn....He hehe geeft een heerlijk gevoel zo op de slee ! Wel een beetje warm zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 (bewerkt) Ik heb een kan koffie en choc.melk bij me, iemand??? Geen ontbijt, maar op de dagdraad staat genoeg. enne merry christmas dus! 25 december 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 Morgen neem ik mijn schoonmoeder mee, mag dat? En kunnen we dan flink hoog vliegen met de arrenslee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 Tuuuuuurlijk schoonmoeders mag ook mee hoor, maar waarom zo hoog vliegen? Denk je dat ze last krijg van Wijfie's erwtensoep? Of laat je haar per ongeluk struikelen bij de rand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden