blondie6173 Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Goedemorgen, Vandaag een half dagje werken. Eerst maar even een bakkie. Dagpact : Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Geen Blondie meer dus. En ik zit op mijn praatstoel. Dan maar wat over mijn honden vertellen. Spud heeft wat met katten, ik ben me in honden aan het verdiepen. Wat bijvoorbeeld erg raar is, is dat honden elkaar als hond (h)erkennen. Ze lijken eenvoudigweg niet op elkaar. Niet van formaat, niet van kleur. Van geur wellicht, maar het blijft raar. Mijn kleinste hond is een bodeguero (iets groter dan een jack russell), de ander volledig bastaard (iets kleiner dan een golden retriever schat ik). En die spelen dus met elkaar. Op een uiterst wilde manier. Zonder elkaar pijn te doen. Het is een beetje alsof ik met Mike Tyson zou worstelen, we zouden het alletwee leuk vinden, en hij zou me niet pijn doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Hey kabouter. fijn dat je die kat terug hebt gevonden! Ik heb vroeger ook katten gehad, ben niet specifiek honden- of kattenmens eigenlijk. Vooral dierenliefhebber. Gaat hond en kat samen bij jullie? He meis, bewaak je grenzen, ook als het egoistisch lijkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Radio terug opgezet, kipje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Kaboutertje wat sterk van die fles weg te gooien! Respect!! Jen, ben zelf een ontzettende dierenliefhebber....hebben verschillende honden, katten, kippen, enz.. Lijkt hier soms op een kinderboerderij :-) Wat betreft het gedrag van honden, heb ik me vroeger in verdiept, in mijn jonge jaren vaak honden getraind, ook probleemhonden voor andere mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Mijn honden zijn eerder blije honden dan probleemhonden, maar dat is ook vaak een probleem. Ze willen hun blijdschap met iedereen delen, namelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 En de bastaard blijkt op z'n superblijst als hij in de tuin vanuit zijn ooghoek een mantelpakje ziet dat hij met modderpoten kan verblijden :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Goedemorgen, Kabouter wat een verwarrende tijd voor je en het dan droog houden, petje af... Jen komt vast goed met de administratieve rompslomp Ik ga nu wandelen ben al wat laat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Grrr had een lap van een tekst getypt, want wilde helemaal niet zeggen dat je probleemhonden hebt hihi Was een heel stuk aan het schrijven over denkwereld van de hond, en denkwereld van mensen, en hoe dat allemaal loopt, blokkeert die iPad weer :-( Hahaha maar modderpoten en blijdschap en mantelpakjes, dat is geen geweldige combinatie! Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Goedemorgen Eline Geniet van de wandeling, ik kom vandaag niet echt op gang, fysiek, dus ik giet nog maar een bakkie in. En dan mezelf streng toespreken want heb n hoop te doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 'k heb eens gelezen dat een hond zijn baas na een jaar nog herkent. (Daarna niet meer, ofwel dat was mijn interpretatie). Gezien een kat nogal baasachtig is, zal dat dan wel lukken zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Ach kijk, fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Kaboutertje, persoonlijke vraag die je mag skippen. Is het voor jou niet moeilijk dat je man enig kind was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Vandaag de achtenveertigste dag. Dagpact :Blondie Kaboutertje Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Goedemorgen frummers. Druk hier al . Tis ook al bijna helemaal licht. Weinig wind, maar hoorde het wel regenen.... Eerst maar even snel koffie en thee zetten. En kijken wat er vanmorgen al geschreven is.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Het is voor jou ook heel moeilijk, kaboutertje. Sorry als ik dingen zeg over zaken die me niks aangaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Fijn dat het met je schoonmoeder weer wat beter gaat Kabouter. Ik hoop dat ze weer helemaal zal opknappen. En wat heerlijk dat de kat weer gevonden is. Wat zullen jullie blij zijn. Bij ons is ooit een kat kwijtgeraakt.... heb ik zo vreselijk gevonden, die onwetendheid over of zij het wel goed heeft... echt afschuwelijk. Hier speelt de hond met de kat.... als twee jonge honden... of als twee jonge katten, schitterend om te zien. Kan ik gewoon heel lang naar zitten kijken en alleen maar genieten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Echt moeilijk nu dus Kabouter. Maar wat fijn dat jullie zo'n goede band hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Ach. Ik denk dan dingen die wellicht fout overkomen. Zoals "hoe kan Kaboutertje op deze manier verder met haar leven". Leed van ouders kan verstikkend zijn, denk ik. En 'k houd me wellicht beter met spelende honden bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Mogge frummers, Moe van de hectiek hier. Maar vandaag fijn met dochter op pad naar zoon. Even opladen. Heb weinig te geven momenteel. Sterkte voor wie het nodig heeft en fijne dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Goedemorgen Mary. Ik weet niet in wat voor hectiek je zit op het moment, maar blijkbaar geen prettige. Hoop dat je een hartstikke fijne dag zult hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Goeiemorgen! Dagpact :BlondieKaboutertjeRoberto jowan Fijne zaterdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Jij ook een heel goede morgen Jowan. Voor mij tijd om aan de slag te gaan. Fijn jullie weer even gesproken te hebben Jen en Kabouter Koffie en thee voor de oprechte uitslapers in de warmhoudkannen.... Maak er een mooie dag van lui. Dag dag ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Goeie morgen mensen, ik heb uitgeslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden