goblin Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 beste lotgenoten ben ....33 jaar .al 14 jaar aan het zuipen ,laatste 7 jaar gemiddeld 48 halve liters pd.ben na advies van de psych van n slaapstoorniscentrum.cold turkey gestopt ,heb toen n delirium gehad .en dagen lang nacht en dag merries gehad.mn hart ging zo tekeer en ik zweete alsof ik onder de douche stond.was overtuigd dat ik ging sterven.na wat weken terug gevallen zat al vrij snel op mn oude nivea,durfde toen niet meer zelfstandig te stoppen .ben toen naar verslavingzorg gegaan ,die verteld me ook dat dat levensgevaarlijk is (cold turkey stoppen) heb toen 13 weken opgenomen gezeten.4 maanden later zelfde verhaal ,was weer terug bij af ,toen 3 weken detox gehad.nu ,weer maanden later weer terug bij af .mijn lijf en geest trekt t niet meer.durf niet meer te stoppen .doorgaan is ook geen optie.huis n bende buren overlast ,tich littekens helf weet ik niet eens waardoor ze zijn onstaan tja drank vrienden bedrijgd ,politie kwam laatst met 3 busjes omdat ze bang waren ,heb hun in het verleden ookbedreigd. tijdens mn eerste opname alles opgebiecht aan mn moeder ,en wat vrienden die ik nog over heb .mensen moge mij maar niet dat monster dat ik wordt wanneer ik er teveel op heb. maar wat nu weer n opname zie ik niet meer zitten ,moet ook voor mn kat zorgen thuis afkicken durf ik niet .maar weet dat het zo niet meer kan mag ,vrijdag mn maat begraven 31 jaar hartaanval (overdosis) denk diazepam regelen en toch thuis afkickenof iets . groetjes iemand die het alleamaal ff niet meer weet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 (bewerkt) welkom Goblin, tjee schrikken dit! ook de dood van je maat. Dan komt het wel dichtbij he. Dus neem geen risico en vraag hulp. Misschien een logé thuis die voor je kan zorgen, dagbehandeling bij een prof.verslavings-instituut of desnoods opname. Het gaat erom dat je herstelt en weer verder kunt met je leven. Dit is geen leven, als ik ik dit mag zeggen tegen je. Je bent te jong om met je gezondheid te spelen en wat jij schijft is 24 liter per dag, dat kan toch geen lichaam aan?Laat staan je geest. pfffft sterkte! en goed dat je hier schrijft. 9 november 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 Ik weet niet goed te reageren, dit is echt heftig, deze hoeveelheid. Hoop echt dat je snel hulp kunt inschakelen want dit alleen gaan doen is onverantwoord. Ik hoop dat we wat voor je kunnen betekenen naast een opname of detox! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 Welkom hier, je kunt alvast beginnen met kleinere slokjes te nemen. Met grote hoeveelheden per dag scheelt dat toch al een aardige slok op een borrel. Geleidelijk aan minderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
goblin Geplaatst 14 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2014 dronk 24 halve liters ,geen 24 liters nog veel te veel ..maandag nacht onderweg naar huis weer tich keer van mn fiets gelazerd dinsdag toen ik wakker werdt dacht ik nu ben ik het zat .dit is mijn 4e dag zonder drank .ben gister maar bij mijn moeder gaan logeren .omdat ik bang was voor n paniek aanval.,en om te eten gaat opzich redenlijk .wel missenlijk en erg duizenlig koud warm .en niet slapen ,maar ja dat kon ik zoiezo al zelden heb btw wel diazepam gehaald scheelt wel .ga zo weer terug naar mama groetjes en thx voor de reacties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
goblin Geplaatst 14 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2014 oh lees nu mn eerste bericht staat idd 48 halve liters ,dat zijn er dus 24 sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Goblin, petje af! Je hebt een grote stap gemaakt en ik wens voor jou dat je het gaat volhouden. Want ik denk dat je wel een plannetje moet maken voor steun in zware dagen, afleiding op de, zal ik wel, zal ik niet-dagen en leuke dingen om je nieuwe leven zo de moeite waard te maken, dat gestopt blijven gewoon vanzelfsprekend is.voor jou en je mams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Goblin...ook jij kan het...topper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Hoi Goblin, Welkom en wat ongelofelijk dapper van je! Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
shadow Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Hoi Goblin, Goed van je dat je hier bent gekomen,is niet makkelijk. Nu 4 dagen zonder Top!Blijf volhouden.. Veel sterkte en kracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden