Gast jopie Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Het is al een paar keer langsgekomen en lijkt mij echt heel heel erg leuk: samen toewerken naar een hardloopevenement. De 4 mijl van groningen is een leuk, groots, gezellig evenement. Wie doet er mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 ikke !!! lijkt me echt leuk, topidee Joop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Ik doe mee Jopie, lijkt me erg leuk en gezellig. 4Mijl van Groningen ..-..-2015 Jopie Kaboutertje MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Hartstikke leuk. Dochter heeft um ook dit jaar weer gelopen, en ik wil hem ook ozo graag eens lopen. Was drie jaar geleden een aardig eind met trainen gekomen, mede dank zij onze belgische Evy... Maar ben na het stoppen met roken weer zoveel gegroeid dat het niet verantwoord is wat betreft mijn knieën, dus eerst die overtollige kilo's wegwerken. Heb ook nog steeds hier het trainingsschema van de vier mij van Kardingen hier waarvan Joop me ooit de link heeft gestuurd.... Ik geef me dus nog niet op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Die link heb ik wel interesse in. Wie weet doe ik dan ook wel mee, al geeft mijn ontspoorde knie tegenwoordig weer wat weerstand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 dan ik ook misschien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Even omhoog, o.a. op verzoek van Erik. Ik heb het lijstje aangepast; het is ook voor mij onder voorbehoud. Lastig plannen, zover vooruit. 4Mijl van Groningen 11-10-2015 Jopie Kaboutertje MijnGerrit Blondie Fruitvlieg Lady Jane Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Dank je MG. Dat is idd ver weg maar in principe een leuk idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden