plof Geplaatst 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2014 Goeiemorgen, Ploffie! Dagpact: jowan Fijn weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2014 Goede morgen Ploffie en Jowan .... niet veel geslapen, maar maakt niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2014 Môgge, An Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2014 En ook Kastanje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2014 Hup, Akelei ook goeiemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2014 Doe je licht aan, Aak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2014 Goedemorgen allemaal, Lekker koffie van Ploffie. Fijne dag en sterkte voor wie het nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2014 Grote tuin, Akelei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2014 Morge PM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2014 Mogge jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2014 Goedemorgen, Vroeg wakker, interne wekker werkt! Heb ik nog wat aan mijn dagen vakantie. Zo straks maar eens even kijken wanneer mijn dreads weer gezet kunnen worden. Maar nu eerst een bakkie. Dagpact: jowan Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2014 Goeiemorgen, kleurgenoot! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2014 Morgu frummers. Ik zie dat er al koffie en thee zijn, mooi. Begin maar met een bakje thee. Las Aakie over haar bakje koffie, peukje en de tuin..... Tsja een mooiere manier om de dag te beginnen bestaat er voor mij nog steeds niet. Toch maar niet doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2014 Bakkie zit erin. Effe doesjen en daarna in de benen. Vakantie, van werk. Maar nog genoeg te doen in huize Blondie. Achterstallig onderhoud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2014 Op mijn manier Aak? Stoppen met roken en twintig kilo groeien ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2014 heel herkenbaar Blondie. Bij vrije dagen wordt het werkterrein vaak van de betaalde baan naar de onbetaalde baan verlegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2014 Goeie morgen allemaal. Vanmiddag mosselen eten bij mijn neef. Daarvoor even naar mijn jongste broer dus een leuke dag vandaag. Heb er zin an. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2014 Morgu Bol, hier vandaag ook mosselen eten, jammie... Doet je computer het weer helemaal goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2014 Jij ook Vonneke? Mosselen zijn gezond hé, dus je mag er heel veel van eten Nou mijn comp. is helemaal van streek hoor, moet nu hele ingewikkelde handelingen doen om op het forum te komen. Zou jij eens willen kijken of, als ik gewoon ingelogd blijf maar ik ga van het forum af, of dat ik dan toch ook nog ingelogd sta? Dan ga ik er nu ff uit. Kijk jij dan even of ik vanzelf uitgelogd ben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2014 doe ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2014 Uhm, je verzoek was van vijf minuten geleden, denk dat je alweer terug bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden