Gast Gipsy25 Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Brr nachtmerries gauw koffie gepakt want verder slapen wil ik niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Goeiemorgen! Begin van weekend. Dit gaat een nat rondje worden.. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Zo, de koffie wel verdiend! Eerst regende het, nu druist het eruit. Waar een regenschermpje al niet goed voor is..... Voor mij is het begin van het weekend.' Ik zie nog geen beren op de weg. Vanavond NA groep, ik begrijp dat ik wat nieuwelingen ga introduceren en meenemen. En verder dan vanavond wil ik niet kijken. Wat poetsen, hard nodig en ook wat met mijn Pi computertje spelen, leuk spul Plof! (Doe je een beetje rustig aan met je dromen? Je maakt er zo een "nested string variable" van....) Fijne dag eenieder! plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Gipsy: daar is best veel over te vinden op het net denk ik. Ik heb niet zoveel met dromen, maar ik ken iemand die "droomcoach" is. Ik heb ooit wel eens geprobeerd mijn dromen op te schrijven, toen ik ze nog had. Nu komt het twee keer per jaar voor. Voor sommigen interessante materie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Goedemorgen Gipsy, vreselijk nachtmerries. Hmmm, als je ze goed voert en in een schone stal houdt, valt dat nog wel mee, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Goedemorgen Ploffie en Jowan. Hier ook rare dromen en ben al een uurtje of wat wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Goedemorgen, Zo weer een dagje schakelen. Nu eerst koffie Dagpact: jowan Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Goedemorgen. Hier lekker uitgeslapen, lang weekend, zo fijn. Daarnet kletterde de regen nog tegen de ramen, nu lijkt het droog te zijn geworden. Het is in ieder geval echt herfst nu Eerst maar eens koffie en thee zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Goede morgen Dagpact: jowanBlondie Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Goedemorgen Albert. Jij ook een fijne dag. Gaat het goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 goeiemorgen frummers een vroegertje hier voor mijn doen. Dochter heeft zo rijles en aansluitend haar 1e examen. Hopelijk blijft het daarbij voor ons allebei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 hoi Kabouter, en..... Lekker geslapen? Griep 'weggeslapen' hopelijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Ik drink s'morgen echt VEEL koffie ... so lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Hahahhaa, ik zal heel hard duimen voor jullie allebei Jane, ook goedemorgen. dan voor jou ook maar een bakkie serveren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 An... ...... en verder weer zelfbediening ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 aaaahhhhhh lekker zeg! was ik aan toe. zal ik wat pannenkoekjes op het buffet erbij zetten? spelt en havermout, lekker gezond en vult goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Neem hier ook nog een bakkie en daarna in de benen. Administratie Blehhh... Hoort erbij. Gelukkig maar een krap uurtje van mijn werktijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Ha dank Yvonne, en ik ben gek op pannenkoekjes. Vanavond ga ik poffertjes bakken. mjammie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Ik kreeg net bericht van vriendin ze gaat nu 3 dagen voor een soort van halve chemo. De kanker zit ook in haar beenmerg en zonder iets haalt ze de kerst niet. Ze leeft in een soort van roes en fam. en vrienden willen haar allemaal nog zien. Ik had eerst al begrepen dat ze in een terminale fase is, maar op de training heb ik geleerd dat dit paliatieve fase heet. Die kan best nog lang duren. Dus mijn paniek was een beetje voorbarig. Ik kan nu ook wel wachten met op bezoek gaan. Goh wat kun je je mee laten slepen he in paniek soms. Ik ga niet hier steeds verslag doen hoor, maar dit moest even recht gezet worden. En reageren hierop hoeft ook echt niet. het is niet mijn drama, al heb ik soms wel de neiging het zo te ervaren. De wetenschap hoe kwetsbaar wij allen zijn, ook al lijken we soms gezond, is wel belangrijk voor me om van tijd tot tijd bij stil te blijven staan. En te waarderen. En dan mag ik nu lekker gaan volleyen, heb een hele goede dag mensen. An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Goedemorgen, beste mensen. Fijne dag voor iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft. Ik hoop dat Kaboutertje niet ziek is geworden. Suiker gisteren niets van gehoord, Jen volgens mij ook niet. Misschien vandaag? L Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Goedemorgen, lekker gewandeld en sorry alle pannenkoeken van Jane heb ik net opgegeten, MG we weten nog niets over de plantsoenloop? Nu even teruglezen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Kaboutertje, nog maar een dag rustig aan dan. Eline, nee. Ik stuur hem nog een PB zo. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden