Spring naar bijdragen

jan29 / Hallo allemaal! / Ik wil stoppen!


jan555

Aanbevolen berichten

Bedankt Huttula en Gerrit! Heb idd niet veel meer geslapen. Maar nu ga ik door! Zie vooralsnog dus maar van huisarts af. Moet deze eerste dagen gewoon even doorbijten denk ik. Heb begin volgende maand wel een afspraak met psychiater. Kan ik dit meteen meenemen. Want ga er vanuit dat ik dan nog steeds droog sta....

 

En ook jij bedankt Yogayuf! Heb jij het wel met medicijnen gedaan?

bewerkt door jan555
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jan,

 

Goed bezig man! Respect hier.

 

Je hebt op het internet gekeken lees ik. Wat ik me kan herinneren van de eerste paar weken en vooral de eerste dagen is ook:

warm en koud, snel wisselend, veel transpireren, veel trek in zoetigheid. En daarnaast een geweldig gevoel dat ik goed bezig was.

 

Bezig blijven, jezelf niet verzetten tegen van alles en nog wat maar "verduren", accepteren. Het wordt beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt MG! Klopt exact wat je zegt. Maar t is niet zo gek dat ik misselijk ben ofzo (las namelijk op internet en op dit forum dat, dat ook regelmatig voor kan komen). En ik moet me juist tot regelmatig eten aanzetten...  Wel een goed gevoel ja! Eerste stap weer genomen...

Zweet me wel rot na even hard in huis bezig te zijn:-) Triest eigenlijk...  Echt fijn om af en toe wat te vernemen! Forum geeft me toch n soort steun idd

bewerkt door jan555
Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Jan, MijnGerrit attendeerde me op je berichten. Goed bezig man! 

Lichamelijk kom je er met jouw leeftijd wel snel doorheen - hoewel het wel even heftig zal zijn. 

 

Verder is het leven veel bezopener als je nuchter bent - ik heb de laatste weken meer gelachen en gerelativeerd dan in jaren...

 

Kom ook meedoen op de dagdraad, volgens mij heb je daar sneller reacties en steun als je er even doorheen zit: er lezen en leven meestal meteen mensen met je mee ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jan, laat even weten hoe het met je is?

Ook als het niet goed mocht gaan; misschien dan zelf helemaal wel.

 

(Zag je al op de dagdraad)

bewerkt door MijnGerrit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal! Dank voor de interesse!

 

Het gaat heel goed. Gister heel moe. Slapen is dus echt wel n probleem. Maar voel me met de dag helderder/fitter worden. Ondanks 5 uurtjes slaap voel ik me nu echt goed. Nog steeds droog en wederom niks in huis:-) 

Ik ga zo door. Niet op de bank blijven zitten maar dingetjes doen. Huishouden bijhouden zodat het af en toe niet in 1x zo veel is:-)  Jullie ook sterkte weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...