jan555 Geplaatst 23 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 (bewerkt) Bedankt Huttula en Gerrit! Heb idd niet veel meer geslapen. Maar nu ga ik door! Zie vooralsnog dus maar van huisarts af. Moet deze eerste dagen gewoon even doorbijten denk ik. Heb begin volgende maand wel een afspraak met psychiater. Kan ik dit meteen meenemen. Want ga er vanuit dat ik dan nog steeds droog sta.... En ook jij bedankt Yogayuf! Heb jij het wel met medicijnen gedaan? 23 oktober 2014 bewerkt door jan555 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Nee Jan, daar was ik ook bang voor ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jan555 Geplaatst 23 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Ok dan. Dat geeft moed:-) Nu wel trillerig hoor. Maar ga t huis maar eens een beurt geven.. Liggen helpt denk ik ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jan555 Geplaatst 23 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Wanneer stopte het trillen bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Ik had er niet zo'n last van, omdat ik al was begonnen met af en toe een dag of een paar dagen niet te drinken. Maar daarvoor: na 1 dag eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jan555 Geplaatst 23 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Ok. Onze drinksituatie was ongeveer hetzelfde. Hoewel ik nooit een dag oversloeg. Denk dat t ergste na 24 uur voorbij is. Las ik op internet tenminste. Behalve slaapritme dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jan555 Geplaatst 23 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Trillen zal vanavond wel redelijk over zijn hoop ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Hoi Jan, Goed bezig man! Respect hier. Je hebt op het internet gekeken lees ik. Wat ik me kan herinneren van de eerste paar weken en vooral de eerste dagen is ook: warm en koud, snel wisselend, veel transpireren, veel trek in zoetigheid. En daarnaast een geweldig gevoel dat ik goed bezig was. Bezig blijven, jezelf niet verzetten tegen van alles en nog wat maar "verduren", accepteren. Het wordt beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jan555 Geplaatst 23 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 (bewerkt) Bedankt MG! Klopt exact wat je zegt. Maar t is niet zo gek dat ik misselijk ben ofzo (las namelijk op internet en op dit forum dat, dat ook regelmatig voor kan komen). En ik moet me juist tot regelmatig eten aanzetten... Wel een goed gevoel ja! Eerste stap weer genomen... Zweet me wel rot na even hard in huis bezig te zijn:-) Triest eigenlijk... Echt fijn om af en toe wat te vernemen! Forum geeft me toch n soort steun idd 23 oktober 2014 bewerkt door jan555 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 (bewerkt) Zweten is goed...komt de troep eruit En er zijn ergere dingen he Je klinkt positief...dat kan je goed gebruiken met stoppen en gestopt blijven Go for it 23 oktober 2014 bewerkt door huttula jan555 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jan555 Geplaatst 23 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Thnx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 (bewerkt) Indien van toepassing: Je voelt je rot Je voelt je zielig Ja, nou en? 23 oktober 2014 bewerkt door MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jan555 Geplaatst 23 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Hallo Gerrit, Wel ff heftig hoor. Maar er komt geen drank in huis! Zit nu wel te trillen... Hoewel t soms ook even weg is. Moet er nu doorheen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jan555 Geplaatst 23 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Zou morgen al beter moeten zijn.... Daar kijk ik naar uit:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Het gaat over Jan. Lang douchen, een pak stroopwafels verorberen, een stuk fietsen, alles mag en alles beter dan. Goed bezig man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Hou vol! Het gaat een keer over.... jan555 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 He Jan, MijnGerrit attendeerde me op je berichten. Goed bezig man! Lichamelijk kom je er met jouw leeftijd wel snel doorheen - hoewel het wel even heftig zal zijn. Verder is het leven veel bezopener als je nuchter bent - ik heb de laatste weken meer gelachen en gerelativeerd dan in jaren... Kom ook meedoen op de dagdraad, volgens mij heb je daar sneller reacties en steun als je er even doorheen zit: er lezen en leven meestal meteen mensen met je mee ... jan555 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jan555 Geplaatst 23 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Doe ik Walrus. Nu eerst maar even fietsen. Bedankt allen! Fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 (bewerkt) Jan, laat even weten hoe het met je is? Ook als het niet goed mocht gaan; misschien dan zelf helemaal wel. (Zag je al op de dagdraad) 24 oktober 2014 bewerkt door MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2014 Hey Jan, Hoe gaat het vandaag met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jan555 Geplaatst 26 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2014 Hallo allemaal! Dank voor de interesse! Het gaat heel goed. Gister heel moe. Slapen is dus echt wel n probleem. Maar voel me met de dag helderder/fitter worden. Ondanks 5 uurtjes slaap voel ik me nu echt goed. Nog steeds droog en wederom niks in huis:-) Ik ga zo door. Niet op de bank blijven zitten maar dingetjes doen. Huishouden bijhouden zodat het af en toe niet in 1x zo veel is:-) Jullie ook sterkte weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomi75 Geplaatst 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst 4 november 2014 Knap hoor dat je de stap hebt gezet, het begin is even flink doorzetten, maar je zal je steeds beter gaan voelen. Zet de voor- en nadelen van drinken eens op een rij,en denk bij moeilijke momenten aan de lange lijst nadelen, dat helpt voor mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 Hoe gaat het met je? Laat je wat van je horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden